recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Waoo wifi booster
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waoo wifi booster

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Lassfries Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 28-Maj-2019
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lassfries Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Waoo wifi booster
    Sendt: 28-Maj-2019 kl. 17:43
Hej
Jeg har et problem efter jeg har tilsluttet Waoo wifi boostere. Nettet virker upåklageligt hos alle mine enheder i huset undtagen de to PlayStation 4. Så snart de bruges til at spille online med slår nettet fra, og nettet ryger ved alle enheder, hvilket gør det umuligt at spille online på dem.

Jeg ringede derfor til Waoo og fik af vide, at der var en DNS-fejl i alle boostere, når man brugte det til online gaming, samt at det ikke var noget de ville lave indenfor den nærmeste fremtid. Derfor valgte jeg, at skrive en DNS-server ind manuelt. Brugte 1.1.1.1 og 1.0.0.1. Heller ikke dette hjalp.

Er der nogen som har oplevet det samme eller evt. Løsninger til dette problem?
Til top
Kand Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Marts-2014
Sted: Arhus
Status: Offline
Point: 78
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2019 kl. 18:46
Hej

Hvilket fiberselskab har du?

Hvilken router har du? Det nok din router der ikke kan tildele UPnP porte? Virker det hvis den ene PS4 kables og den anden er på wifi?

Jeg har dette setup. Netgear router og 2 Waoo wifi enheder hvor to PS4'ere godt kan spille online samtidig og nettet ikke dropper ud.

Har du en PC på LAN til router, virker nette på denne når wifi dropper ud?

VH Kand
Til top
Lassfries Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 28-Maj-2019
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lassfries Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2019 kl. 18:53
Hej
Vi har Eniig som Fiberselskab

Vi har en netgear router, men har slået wifi fra, da teknisk support anbefalede dette

Begge kører på wifi, hvilket de gjorde før uden problemer. Jeg kender ikke så meget til UPnP porte, men hvordan kan jeg se at det er problemet?

Kan evt tjekke det med pc’en engang senere på uge, hvis det er vigtigt:)
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2019 kl. 19:05
hvorfor bruger du en wifi booster ?

Hvorfor ikke en ordentlig løsning til dit wifi ?
Til top
Lassfries Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 28-Maj-2019
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lassfries Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2019 kl. 19:09
det er noget som følger med igennem Waoo, som skulle forbedre vores internet i hele huset, hvilket det også har gjort. Det eneste problem vi har er det her med at PlayStation ik kan spille online spil
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2019 kl. 19:21
hvad med google dns virker det.

Hvis du ønsker hurtig og stabil wifi så ville jeg nok kigge på en anden løsning.
Til top
Lassfries Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 28-Maj-2019
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lassfries Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2019 kl. 19:30
det hjælper ikke at opsætte egen dns, heller ikke google’s
Til top
Lassfries Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 28-Maj-2019
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lassfries Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2019 kl. 19:30
hvad anbefaler du ellers at gøre?
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2019 kl. 19:56
sæt kablede ap’er op eller køb en mesh løsning.


Til top
Lassfries Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 28-Maj-2019
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lassfries Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2019 kl. 20:38
det er ikke muligt med kabler ved os og mesh virker nøjagtigt på samme måde som Waoo smart wifi:)
Til top
madsklit Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-September-2010
Status: Offline
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madsklit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2019 kl. 05:27
Måske du kunne sætte dine ps4 til at have en fast ip på netværket i routeren, for det lyder til wifi-netværk crasher når de 2 enheder vil være med.
Til top
Lassfries Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 28-Maj-2019
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lassfries Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2019 kl. 10:22
det hjalp dsv heller ikke, men min PlayStation siger at det måske kan være nogle TCP og/eller UDP porte som skal åbnes. Dette fandt jeg inde på min egen router, men hvad anbefaler I her? I forhold til om det er portudløsning eller port triggering? 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu