recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Warhawk tilgængeligt på Playstation Store
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWarhawk tilgængeligt på Playstation Store

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
jacobbh Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 198
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2007 kl. 20:43
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Er der nogen af jer der ved hvor man kan læse mere om spillet bla. funktioner osv.

http://www.us.playstation.com/warhawk/
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2007 kl. 21:36

takker!

Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2006
Point: 870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2007 kl. 23:38

Udover synes jeg det er gået ned for mig flere gange, samtidig med at netværksdelen ikke har været det mest stabile. Oplever tit at jeg slet ikke kan komme ind på en server, og det er ikke bare fordi den er fyldt eller låst.

Kan man forøvrigt kun spille det online?

hvordan er det lige det er gået ned for dig flere gange? lyder lidt mystisk... spillet crasher?!

angående ustabilt netværk, har du så overvejet at gå ind på servere med lav ping? købe bedre internet forbindelse hvis den ikke er så hurtig den du sidder på?

og du kan spille op til 4 på 1 PS3 offline eller oprette et lan spil over wifi, igen med op til 4 på hver PS3
Til top
Bornholmeren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-August-2006
Point: 278
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2007 kl. 12:03

Oprindeligt skrevet af nekolas nekolas skrev:

umiddelbart er det første indtryk at pengene IKKE er spildt!

desværre så ser det ud til at der er et opløsningsproblem hos mig.. ved ikke om det fordi warhawk minimum kræver 720p, men en del af billedet mangler i venstre/højre side på min CRT skærm. så glæder mig til at få en hd skærm.. :)

men tror at det er et spil jeg kan bruge meget tid på... især det at man kan spille splitscreen online og der er voice communication (har ikke prøvet disse ting i nu men går ikke ud fra det viger meget fra mine forventninger) er thumbs up

Du kan indstille billedet i options, i spillet. . Jeg havde samme problem, men det er løst nu.

PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
Til top
jobs Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Juli-2007
Point: 182
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2007 kl. 12:26

Hmmm, er SLET ikke til FPS og lignende når der skal spilles med controller.

Kan da godt være man skal give den en chance alligevel. Men er det ikke meget svært med controller, hvis man i forvejen ikke er god til FPS med sådan en svend?

Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juni-2006
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2007 kl. 13:16
Jeg er selv en møgspasser til FPS med Sixaxis men efter et par timer er det godt nok blevet helt naturligt at strafe mens man skyder og smider granater - for til sidst at hive kniven frem og stikke dem ihjel man ikke fik skudt!
Til top
jobs Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Juli-2007
Point: 182
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2007 kl. 09:11
Tror dælme jeg køber den så :)
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2007 kl. 09:20

Spillet er genialt, kanon flot og så er det virkelig imponerende, at man kan spille op til 4 spillere på een gang via split screen, (hvis serveren tillader det).

Men så holder det imponerende desværre også op.

I og med det er et 100% online spil, så kræver det ligesom nogle servere, hvis det skal være sjovt. Og gerne servere med mange spillere på. Det kniber det desværre alt for meget med. Dernæst er der (for mit vedkommende) en del problemer med at komme på nogle af serverne. Bla. Playstation.com serverne kommer jeg ikke ind på. Spillet melder ingen årsag, blot at den ikke kunne tilslutte.
Og så begynder det sjove ligesom at forsvinde fra spillet.

Af hvad jeg foreløbig har kunnet finde ud af, så er det servere som ude til vesntre har en _ i stedet for et symbol af en person, som jeg ikke har kunnet få forbindelse til. Det er foreløbig ikke lykkedes mig at finde forklaringen på disse symboler, så jeg aner ikke hvad jeg skal/kan ændre for at få det til at virke.

Dokumentationen er efter min vurdering mest fokuseret på ting som man allerede ved, hvis man i forvejen er bidt en smule af denne slags spil.

Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2007 kl. 17:10

I og med det er et 100% online spil, så kræver det ligesom nogle servere,

Er dette så slet ikke muligt at spille offline, som single player så man kan lære det at kende? eller er kravet offline min. 2 spillere?

Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2007 kl. 17:52

Jeg har ikke prøvet det endnu med flere "offline" spillere. Det var i går aftes jeg blev bekendt med fænomenet split screen.
Men umiddelbart vil jeg vurdere, at man godt kan spille op til 4 offline spillere på den server man så selv opretter. Det er dog ikke skide sjovt, da spillet efter min mening er sjovere jo flere der spiller det på serveren. Men det kunne være en god måde at øve sig i at bevæge sig rundt.

Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juni-2006
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2007 kl. 22:10
Jeg har haft en del sjov med at spille både 2 og 4 på de små baner og hvis man gerne vil lære styringen med mere at kende kan man lave et local spil også løbe rundt og skydetræne efter tønder etc. - på den måde får man også bedre styr på at styre Warhawks.
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2007 kl. 10:58

Knægten og jeg spillede lidt mod hinanden i går. Og ja det er sjovt og giver god øvelse. Men det kræver også en stor skærm. Selv med 40" kan det godt blive lidt småt fordi det er split screen. Dvs. den er delt vertilkalt på midten. Havde det været horisontialt havde det garanteret været bedre med 2 spillere. 4 spillere kan jeg slet ikke forestille mig

Btw.. Det var slet ikke muligt at logge på netværket i går aftes i Warhawk

Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu