|
Watchdogs Special Edition PS4 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
H0lg3r ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Juli-2013 Sted: Næstved, DK Status: Offline Point: 138 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Maj-2015 kl. 14:22 |
![]() 200kr inkl fragt ![]() Befinder sig i Næstved (175kr ved afhentning) Brugt 1 gang, men er begyndt at spille de på PC istedet
![]() |
|
![]() |
|
H0lg3r ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Juli-2013 Sted: Næstved, DK Status: Offline Point: 138 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen? :-)
|
|
![]() |
|
Robertknielsen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2013 Sted: Frederikshavn Status: Offline Point: 20 |
Personlig besked sendt.
|
|
![]() |
|
Robertknielsen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2013 Sted: Frederikshavn Status: Offline Point: 20 |
Du må godtnok undskylde, men jeg er lige kommet til at se at jeg har ps4 udgaven allerede. Jeg mente det var på ps3 jeg spillede det engang, men det var det nok ikke. Så jeg hopper fra.
Beklager.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |