recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - wav til flac - Hvilket program?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketwav til flac - Hvilket program?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
andefeldt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 615
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2007 kl. 15:24
Jeg prøvede dvdaudioextractor, som virkede fint. Jeg var bare lidt træt af, at jeg skulle til at betale for endnu en dvd-audio ripper program, når jeg allerede havde købt et (jeg opdagede det desværre for sent).

Anyway, jeg fandt ud af, at FreeRIP, som jeg alligevel bruger til kopibeskyttede cd'er, jo har en converter! Smart!

Så det bruger jeg fremover.


Anders
Til top
Damme Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-August-2006
Sted: Rønde
Status: Offline
Point: 253
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2007 kl. 19:23
Ellers kunne du have anvendt DBPoweramp CD Ripper, den koster gratis og der findes en hel del codecs til den. Blot er der et "mindre" problem med mp3, som koster, men ellers er der en del andre gratis codecs bl.a. flac, ogg, ape og så videre...... 
Til top
Fimpe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 11-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 291
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2007 kl. 19:40
Du kan bruge "exact audio copy", det er gratis og så kan det det rippe direkte til Flac i een arbejdsgang, med mindst mulige fejl. Søg på google, der er flere Guides til hvordan det sættes op.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu