recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WD HD TV Live - nu med menu
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWD HD TV Live - nu med menu

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
akneboy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Juni-2006
Status: Offline
Point: 297
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2010 kl. 12:05
Ja det er rigtig lorte update det hele går så langsomt det er helt til grin. er der en der har et link så man kan få den gamle vers. på igen det her gider jeg ikke.
Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-December-2004
Sted: Denmark
Point: 889
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2010 kl. 12:06
Oprindeligt skrevet af akneboy akneboy skrev:

Ja det er rigtig lorte update det hele går så langsomt det er helt til grin. er der en der har et link så man kan få den gamle vers. på igen det her gider jeg ikke.

præcis, lækkert med dvd menu, men resten sucks.... har også lige skrevet en mail til WD's support
Til top
JENC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2009
Point: 615
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2010 kl. 12:33
Oprindeligt skrevet af opzouten opzouten skrev:

Oprindeligt skrevet af Tommy N Tommy N skrev:

Bliver den ikke sindsygt varm? Jeg ved ikke hvad jeg fik gjort ved min på et tidspunkt, men den blev så varm engang at "lakken" skallede af. Nu har jeg den kun tændt når jeg bruger den hvilket max er et par timer ad gangen.

Jo, den bliver varm, men sådan er det jo med ting der bruger strøm, og burde være designet til det. 

Mht afspilning af mkv'ere så handler det om at jeg efter den nye firmware ikke længere oplever problemer med enkelte filer.  Generelt har der ikke været nogen problemer med afspilning af mkv'er. 

Jeg har i øvrigt ingen problemer med lyden (digitalt via hdmi). 

Jeg har også mistet lyden. Stærkt irriterende.
Og jeg bruger ikke menu på DVD's.

Er der nogen der
- har et link til den tidligere firmware?

Hilsen
Jens
- og en vejledning til hvordan man gør?
Til top
Threepwood Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Oktober-2008
Point: 68
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2010 kl. 14:20
Oprindeligt skrevet af JENC JENC skrev:

Er der nogen der

Til top
Tommy N Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 22-November-2009
Sted: Danmark
Point: 26
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2010 kl. 15:00
Oprindeligt skrevet af JENC JENC skrev:

Er der nogen der

Hilsen
Jens

Hej JenC,

Det her er så vidt jeg husker version 1.001.etellerandet, altså en ret tidlig version.

Jeg brugte den da jeg prøvede at opdatere min firmware til den der beta der florerede med mulighed for menuer. Den fik dog det hele til at gå rigtig galt for mit vedkommende og jeg kunne ikke få adgang til noget.

Jeg fandt så et link med de forskellige versioner, men som jeg ikke kan finde igen og denne version er derfor den eneste jeg har.

Versionen er kaldt 1.04.21 (dette er ændret i filen wdtvlive.ver) for at den kunne registreres af boksen. Når den så er installeret, så vil den komme frem og sige at der er fundet ny firmware igen, da den installeres korrekt som den tidligere version.

Jeg ved ikke om det vil løse dit nuværende problem, men det er da et forsøg værd og hvis du så finder nummeret tidligere end den helt nye, så har du i hvert fald muligheden for at downgrade til en helt tidlig først.

Jeg har lagt en zip her: http://www.testomraade.dk/wdtvlive.zip

Jeg gjorde det at jeg lagde filerne (ikke som zip) i roden af en usbnøgle og derefter satte jeg den i boksen og den tog den selv derfra.

Håber det hjælper!

Med venlig hilsen

Tommy
Til top
flbs Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-September-2007
Point: 123
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2010 kl. 16:52
Jeg har netop installeret den meget ventede opdat. med den nye menu funktion. Der må dog være noget galt med min menu struktur, for hvis jeg trykker play på den mappe filmen ligger i kommer der en meddelese om " No media in current folder" og hvis jeg går et niveau ned til VIDEO_TS får jeg ikke menuen med. Hvad gør jeg galt??
Til top
flbs Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-September-2007
Point: 123
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2010 kl. 17:48
Har nu lagt indholdet af VIDEO_TS op i "øverste" mappe. Nu vises menuen på nogle film, men meget hurtigt, og så springes vider til kap. 1. Ved andre film springer den menuen over og går til kap. 1 . Hvad gør jeg forkert?
Til top
opzouten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-April-2009
Point: 907
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2010 kl. 17:38
På min WD TV Live kører den nye firmware bedre end nogensinde. Det må næsten betyder at der findes flere revisioner af HW'en for hvordan kan oplevelserne ellers være så forskellige. Noget der ved om det er tilfældet?
Til top
MrCandy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Oktober-2010
Point: 59
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2010 kl. 17:49
Ved mig køre den også super godt.
Til top
J.F.L Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Juni-2004
Point: 749
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2010 kl. 18:05
Oprindeligt skrevet af osbech osbech skrev:

Oprindeligt skrevet af akneboy akneboy skrev:

præcis, lækkert med dvd menu, men resten sucks.... har også lige skrevet en mail til WD's support

Den tidligere firmware er her: http://download.wdc.com/wdtv/wdtvlive_1_02_21.zip
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2010 kl. 22:13
min var lidt underlig de første par genstarter måtte simpelthen factory resette den 2 gange og smække lidt rundt i settings 12bit og lyd og sådan, pludselig så kørte den FANTASTISK. den ville nemlig ikke tage nogle MKV lige efter update..

Men nye firmware er en ++++++ for mig. den tager også nogle af de få film, hvor der var problemer med lyd før.
Til top
Niller Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Juli-2006
Point: 193
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2010 kl. 00:30
Det er så fedt at der er kommet podcast på wd tv live, men....

er jeg den eneste som ikke kan finde så mange podcasts på mediafly, f.eks. bonderøven?

/Niels
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu