recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WD HD TV Live - nu med menu
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWD HD TV Live - nu med menu

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
opzouten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 907
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2010 kl. 11:51
Hvis du laver en konto på mediafly.com og linket med din WDTV Live, kan du selv tilføje fx Bonderøve som RSS feed. Det er nedenstående link du skal tilføje:

http://vpodcast.dr.dk/feeds/bonderoevenrss.xml

Til top
champ_21 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-Marts-2006
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2010 kl. 15:44
min wd tv virkede heller ikke ordenligt til og starte med efter updaten fx kunne den ikke afspille MKV, men nu virker alt også fortræffeligt
Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-December-2004
Sted: Denmark
Point: 889
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2010 kl. 22:27
Efter en gang factory reset, så virker den næsten godt igen, den er stadig lidt sløv om at forbinde til networkshare, og der er en enkelt film den ikke vil afspille, men ellers er de tidligere problemer forsvundet.
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2010 kl. 23:10
Oprindeligt skrevet af Supergris Supergris skrev:

Kan konstatere at DTS ikke længere fungerer via HDMI. Har været nødt til, at finde mit gamle toslink-kabel frem igen...

Lyden virker via HDMI, men den nye opdatering ser ud til at have switching problemer, jeg måtte tage stik ud af receiver og sætte det i igen, så kom digital lyden på forstærkeren.
har ikke rebootet wdtv siden, men der har i alle beta's siden 1.02.21 været hdmi problemer.. tyder lidt på programmøren løb med løsningen og slettede koden, for de ser ud som om de først nu er ved at få det på plads igen :-(

har andre problemer med PCM lyd, hos mig lyder det som om der er skruet op for diskant/bass eller på en eller anden måde ændret i pcm data, for normalt lyder det ikke.
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2010 kl. 19:28
glem mit indlæg, jeg skulle bare nulstille (factory default), så blev PCM lyd ok igen..
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu