|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DanielPT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 752 |
![]() Sendt: 27-November-2011 kl. 10:22 |
Hey allesmamen.
Jeg var hjemme ved den gamle og installere Win 7 på hans maskine. Et problem jeg så er løbet ind i er at hans WD live Hub vil ikke se de delte mapper han har på hans pc. Det virkede som en drøm i windows xp. Jeg har prøvet følgene: Dele et helt drev for alle Dele en mappe for alle Slå windows firewall fra Slå medie steaming fra (Som de skriver i deres manual) Slå adgangskode til deling fra De er i samme arbejds gruppe men når jeg vælger "Network share" kan den slet ikke se hans pc. Nogen gode forslag? Mange tak og god søndag. /Daniel
Redigeret af DanielPT - 27-November-2011 kl. 10:22 |
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1229 |
![]() |
Er der et punkt på wd der hedder clear login?
Du skal tænke på at der er skiftet enhed så det gamle login ikke er som før |
|
![]() |
|
DanielPT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 752 |
![]() |
Nope har jeg godt nok ikke da jeg slet ikke har brugt noget "login"
Men vil jeg lige prøve senere :) Tak. /Daniel
|
|
![]() |
|
![]() |
Hmm det virkede ikke. Har også fuldt en guide på youtube. Det bare for ringe man.
Der må da være nogen der har været ude for det samme? /Daniel |
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1229 |
![]() |
i avancerede delingsindstillinger har jeg disse markeret: Netværksregistrering til
fil og printer deling til
Slå deling til, så alle med netværksadgang kan læse og skrive i mappen delte filer.
Mediestreaming slået til
brug 128bit
slå adgangskodebeskyttet deling fra
Giv windows mulighed for at administrere forbindelser.
Andet som kan virke
Opret en hjemmegruppe
|
|
![]() |
|
![]() |
Hey du.
Også de indstillinger jeg har brugt men virkede ikke. Virkede heller ikke med gruppe. Hmm.. /Daniel
|
|
![]() |
|
Darknezs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2006 Sted: Viborg, Denmark Status: Offline Point: 332 |
![]() |
Prøv at DL WD Link Software
http://support.wdc.com/product/download.asp?groupid=1010&sid=110&lang=en det hjalp mig |
|
![]() |
|
![]() |
Ja det har jeg også prøvet men det er da mest til at lave WD live som et netværks drev på en pc? Den hjælper ikke WD liven til at finde pcs delte mapper.
Forstår sku ikke hvor problemet ligger. /Daniel
|
|
![]() |
|
Someone79 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-December-2009 Status: Offline Point: 7 |
![]() |
hmm måske kig på workgroup setups......se om de alle er medlem af samme workgroup....Se om filesharing er slået til på din hub.....routersetups kan også fucke med muligheden for at gi din hub mulighed for at se shares, så hvis din router har noget medieserveragtigt og du ikke bruger det kan du med fordel slå det fra. De fleste routere med usbindgang har den mulighed idag...
Redigeret af Someone79 - 05-December-2011 kl. 14:20 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |