recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WD Live og Seagate GoFlex Home NAS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWD Live og Seagate GoFlex Home NAS

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
HIL1963 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 43
Direkte link til dette indlæg Emne: WD Live og Seagate GoFlex Home NAS
    Sendt: 18-Oktober-2011 kl. 10:51
Hej
Jeg har denne NAS sat til mit interne netvæk. Min WD Live er på samme netværk og jeg kan se NAS boksen via Media Servers. Problemet er nu at mange af de film jeg har er ISO og de kan ikke ses.
Jeg googlede problemet og det ser ud til at ISO ikke kan læses med mindre det er sat op som Network Shares. Dette har jeg prøvet uden held.
Alternativet er at hive filerne ud af ISO´en (Video_TS) men så afspiller WD kun hvert kapitel hvor den så stopper og jeg manuelt skal starte næste afsnit. MKV filer virker fint.
Kører jeg direkte fra USB harddiske afspiller den fint ISO og de er også synlige.
Meningen er at bruge NAS da jeg så slipper for at bruge eksterne USB diske til at flytte filmene på.

Jeg søger derfor erfaringer og opsætningsmuligheder så jeg kan læse ISO direkte fra NAS uden at skulle gøre noget ved dem da jeg ikke gider til at skulle konvertere filer flere gange for at det virker.

Kan i hjælpe :-)
mvh Henrik
mvh Henrik

Sony A80J oled serie 77"
Denon AVR-X3500H forstærker
BOWERS & WILKINS HTM6 S2 center
4 x Beolab 3
Beolab 2
Wharfedale Slim Bass 8 til under sofa
DALI ALTECO C-1 (Atmos)
APPLE TV 4K

Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Status: Offline
Point: 1229
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2011 kl. 10:11
Det er rigtigt at du kun kan afspille ISO filer via network shares
Har du givet wd tv live lov til at få fat i Nas mapperne, det sker gerne i Nas software, derudover husk at i wd tv live, skal du auto login på network, evt uden kode, derefter nulstille login samme sted og så prøv igen

Theilo
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu