recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WD live trådløs fra PC?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

WD live trådløs fra PC?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: WD live trådløs fra PC?
    Sendt: 16-November-2016 kl. 13:48
 Fik en WD live ind af døren ,prøver at streame trådløs fra PC ,en guide siger at jeg bare skal højreklike på filen på PC så vises den på TV, det gør den så ikke , har fået ved tilfældigheder lidt frem ,meget dårlig/ manglende lyd eller billede, ved ikke hvordan det lykkedes,men der er 4 muligheder? under VIDEO på WD '

Lokal Lagring ,Medietjener ,Netværksresurc og Netservice, hvilken skal vælges? og i alle tilfælde siges der at 

ingen indholdskilde er tilgængelig,jeg har som sagt haft lidt fremme med ved ikke hvordan.

Jeg HK på min fil og vælger: vis på enhed (W10) og vælger WD live, men intet sker.
MVH Frank Pedersen

Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2016 kl. 21:26
øhh i stedet - så lav deling af folderen på din pc - og tilgå den i stedet fra WD live. Der står lidt om det her https://community.wd.com/t/wdtv-live-dlna-and-why-you-should-use-it/30451

at lave det fra pc'en giver ingen mening overhovedet. så skal du jo sidde og styre det hele fra den. Det er meget lettere at gøre det fra WD boksen - så kan du sidde foran tv'et og vælge, og skal ikke vælge på pc og så gå hen og se. det kan meget vel også være dine mediekilder.
Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2016 kl. 08:11
Ahh ,fandt ud af at jeg skulle give W10 tilladelse til at streame, så kunne jeg ganske rigtigt pludselig se nogle mapper på WD live og vælge derfra, jeg prøvede den anden vej,for det var jeg vant til når jeg brugte HDMI kabel, nu må jeg så til at kigge på det,  mange tak for linket.
MVH Frank Pedersen

Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2016 kl. 09:02
Hmm, må sige at jeg ikke rigtig forstår dete, WD finder over 1500 "videoer" men det er både klip og alt muligt andet, og kun fra en enkelt af mine HDD,den ser ikke de andre, skal jeg oprette en ny mappe som jeg gemmer alle mine Videoer i ,eller hvordan ?
MVH Frank Pedersen

Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2016 kl. 11:28
Du skal dele de mapper eller hele drev, du vil have adgang til!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu