|
WD Live TV Gen 3 og DTS-HD MA buffer hele tiden |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-August-2014 kl. 10:01 |
|
Jeg har et lille drilsk problem som jeg håber I kan hjælpe med.
Jeg har rippet nogle af mine Blu-ray film til MKV med DTS-HD MA lydspor, men hvis jeg afspiller dem over kablet gigabit netværk fra min Synology DS214+ skal min WD live buffe data ca. hvert 10 sek. Hvis jeg kopierer filen til en USB2 hd og tilslutter lokalt så afspiller den fint. Alle kabler og netværk er gigabit og rå data flytning kører fint med ca. 7-800 Mbit. Nogle idéer til hvad jeg kan gøre, er det en indstilling på WD Live jeg har overset?
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Har WD Live Gigabit netværk?
|
||
![]() |
||
pinkytk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2007 Status: Offline Point: 101 |
|
Gigabit er ikke nødvendigt.. Full bluray er max ~50Mbit.
Jeg havde samme problem og jeg måtte skifte til NFS protokollen for at få det til at spille..
|
||
![]() |
||
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
|
Det er da et forsøg værd lige at tjekke det, takker
![]() |
||
![]() |
||
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1368 |
|
er WD Live overhovedet kraftig nok til at kunne trække en bluray rip med DTS-HD? syntes jeg kæmper med min bare for at få den til at spille Almindelige Hd film.. :/
|
||
![]() |
||
|
Jeg har ingen problemer så længe det er fra en lokal USB hd.
|
||
![]() |
||
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1368 |
|
så skal jeg da have gjort noget ved min, for fy fanden den er langsom.. Prøv NFS, som skrevet.. det har altid løst mine problemer på min Dune
|
||
![]() |
||
|
Både SMB, MAC og NFS var slået til på Synologyen, så jeg har slået SMB og MAC fra, og nu kører filmen uden af buffe, MEN hold da op hvor tager det lang tid at starte filmen. Der går flere minutter hvor den står og tænker, men når den endelig kører er alt OK.
Har I oplevet samme problem? - #Nitrotg, er det det samme du oplever?
Redigeret af Preps - 05-August-2014 kl. 20:19 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
|
Det er jeg med på, men OP skrev at han havde Gigabit netværk og det er jo ret ligegyldigt, hvis WD'en ikke har...
Redigeret af Pallec - 05-August-2014 kl. 20:51 |
||
![]() |
||
|
Er den fuldt opdateret?
Redigeret af pinkytk - 07-August-2014 kl. 10:56 |
||
![]() |
||
|
Redigeret af pinkytk - 07-August-2014 kl. 10:55 |
||
![]() |
||
|
Ja, der er seneste firmware på.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |