|
WD Live |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
HenrikOTTE ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2015 Sted: Hedensted Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Februar-2015 kl. 09:00 |
Hej.
Jeg har lige for tiden en Apple tv 2 som jeg bruger xbmc på for at kunne streame fra nas. Men jeg syntes billedet lagger engang imellem, tror det er pga. at apple tv2 kun kører 720p. Nu overvejer jeg en WD tv Live. Er der nogen der kan anbefale det? så jeg kan køre 1080p Eller er der andre løsninger? har ikke mange penge til det, så det er derfor jeg har fundet WD Håber der er nogen der kan komme med nogle gode indspark. |
|
![]() |
|
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er rigtig mange tråde der omhandler det du spørger om.
Søg og du skal finde :o)
|
|
![]() |
|
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du bare tager en WDTV Live 3. Gen. så kan jeg varmt anbefale den, den æder næsten hvad som helst.
(personligt kører jeg selv for det meste kun MKV fordi det filformat er så dejligt at arbejde med, og har til dato ikke haft problemer med min igennem hvad, 3-4 år?) |
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |