recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WD RE4 - GP 2TB diske til Qnap problemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWD RE4 - GP 2TB diske til Qnap problemer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ozzy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Andst, Denmark
Status: Offline
Point: 698
Direkte link til dette indlæg Emne: WD RE4 - GP 2TB diske til Qnap problemer
    Sendt: 22-Februar-2011 kl. 21:20
Hej med jer,

Jeg skal lige høre om en ting, jeg har fået sat min Qnap TS-419P op, smidt mine 4 stk 2TB WD RE4-GP 2TB Enterprise diske i, men kan bare se at den giver røv dårlig speed, samt et load på 100% konstant.

Jeg har så været i gang med at læse lidt på nettet og der er åbenbart problemer med de diske.

http://community.wdc.com/t5/Other-Internal-Drives/WD2002FYPS-firmware/td-p/63330

Jeg skal lige høre er der andre herinde som har haft samme problem, og hvad har i gjort for at få det fikset ?

jeg har skrevet til WD i  dag, og afventer et svar fra dem omkring disse diske, da alle 4 er af den dårlige slags.

Håber at høre lidt input fra jer alle :)

Ozzy
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu