|
WD t blueray film og Tekster |
Besvar |
Forfatter | |
julemanden65
Ny bruger Oprettet: 26-Juni-2012 Sted: danmark Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-Juni-2012 kl. 21:19 |
Hej
jeg behøver hjælp inden jeg mister alt mit hår jeg har en WD tv live player , når jeg afspiller blueray mkv film og finder sub dertil og afspiller den i wd filmen starter fint jubii , men så kommer det :-( men ingen tekster på . kan afspille dem på pc med tekster jeg har læst her og der, man skal evt omkode, det er stort arbejde tror jeg og jeg har mange film med mkv 264 ,der vil være meget arbejde hvor finder man film med tekster inde i film og osv , hvilke format skal jeg se efter ? jeg har nogle mkv med tekster som godt kan afspile jeg har givet mine film og srt samme navn ! men vil ikke spille i WD tv skal jeg gå ud og købe boxxe ?? jeg kan godt få fat på min pc via wd , men kan ikke få tekster på der skal jeg starte film på pc? hvor man streamer til wd med tekster på pc program , kan man det? er der nogle løsninger?? håber på hjælp
|
|
bwana
Ny bruger Oprettet: 17-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej.
Det er vigtigt at du tilgår mkv filerne med "Network Share" istedet for "Media Server". Af uransagelige årsager virker MKV og SRT subtitles ikke når man benytter Media Server. Der er opskrift her på hvordan man laver en network share på sin PC: http://www.avsforum.com/t/1194088/wdtv-live-windows7-x32-x64-how-to-share-your-files-tutorial |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |