|
WD TV HD Media player version 2.0 |
Besvar ![]() |
Side <1 2425262728 36> |
Forfatter | |
jhjorsal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 375 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vældig glad for min nye lille box, har dog et par spørgsmål som jeg håber nogen kan hjælpe med, den er koblet op til routeren med kabel.
1. Den fryser en gang imellem når jeg forsøger at tilgå min NAS (Synology 207+) er det mormalt? 2. Nu har jeg så lagt alle covers ind på ungernes film, men de er lidt små som de fremstår, kan man lave "coverflov" så man kun ser et cover af gangen? 3. Hvis jeg nu vælger at at ligge filmene på en ekstern HD i stedet for, har jeg så mulighed for at lave det sådan at jeg har 2 mapper, en med børnefilm og en med voksenfilm, det er ikke lige alle voksenfilmene der er egnede for mine drenge, de er ikke så gamle endnu? 4. Det der med at man kan ligge andet software ind, når der er nogen der laver noget smart, hvordan foregår det egentlig, og hvordan kommer man tilbage til den oprindelig status hvis det er en opdatering man ikke er vild med? |
|
![]() |
|
Nicolai84 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-November-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 10 |
Hej. Jeg har læst tråden igennem, og efterfølgende købt mig en WD Tv live. Den er bare kanon, og kører perfekt sammen med min Qnap NAS. Eneste problem jeg har, er thumbnails. Jeg har prøvet at lave en mappe til hver film, ligge et billede ind, og rename det til folder.jpg. (eks. Film/Blades of glory/folder.jpg,) Den vil godt vise billedet, men kun når jeg går ind i den specifikke films mappe, og ikke som overordnet billede til selve mappen.
Har osse prøvet at ligge billedet i den mappe hvor jeg har alle mine film, og så rename den til det samme navn som filmens mappe. (Eks. Film/Blades of glory.jpg). Det virker slet ikke. hva skal jeg gøre for at få lavet den "væg" som daskino?. håber ikke mit spørgsmål er alt for kringlet, ellers må jeg prøve at omformulere det :)..
På Forhånd tak!
Mvh Nicolai
|
|
![]() |
|
jhjorsal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 375 |
Jeg har gjort præcis som du beskriver, begge metoder (først den med folder.jpg så filmnavn.jpg) og begge dele virker, man spare bare et klik på den sidste, dog har jeg erfaret at filstørrelsen hos mig ikke må være over 100Kb pr billed, kan det være det?
|
|
![]() |
|
FriendlyMots ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2007 Status: Offline Point: 195 |
Den studsede jeg også over Nicolai, men helt ude i hoved menued så prøv at vælge den anden option til at tilgå dine film mapper. Jeg kan vælge 2 forskellige adgangsmåder (den skriver det ikke men formoder det er nfs og upnp). Ved den ene virker thumbs ikke, ved den anden gør de. Lidt underligt.
|
|
![]() |
|
Nicolai84 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-November-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 10 |
@Jhjorsal: Nu har jeg lige kigget efter et par film, og der var billedstørrelsen ikke over 100Kb, men lå omkring 60-70Kb, så det er nok ikke det.
@Friendlymots: Jeg kan ikke finde det menupunkt du omtaler. Kan du sige præcis hvor det kan ændres? Det eneste jeg kan ændre, mht at gilgå film, er hvilken slags menu de ligger under. Der er 3 forskellige; Thumbnail, List, og Prewiev mode. Har prøvet alle 3, og det er selvsagt kun thumbnail mode den overhovedet gider vise billederne :)
Og BTW, dejligt med et aktivt forum, med kanon responstid. Thumbs up!
|
|
![]() |
|
Hmmm det er vist ikke et tilbud fra denne uge, jeg har lige været i den lokale Aldi, nå jeg prøver i storbyen imorgen
|
|
![]() |
|
chrek ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 66 |
nu har jeg heller ikke billeder på mine mapper i nu men det kommer der nok en dag
![]() Kunne det være nogen med formatet ??? jeg har et sonos anlæg hvor jeg har billeder på alle mine albums og der skal de ligge i et format der hedder 1024X768 ellers kan de ikke visse på sonos fjernbetjeningen.
|
|
Sonos 1 X ZP90
Sonos 1 x ZP100 Sonos 1 X Connect Sonos 1 x Playbar 2 x Sonos Play 5 synology ds411 WD TV Live plus |
|
![]() |
|
FriendlyMots ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2007 Status: Offline Point: 195 |
Nicolai: Jeg mener, når man vælger video mappen helt ude i starten, derefter kommer man ind og kan vælge noget der hedder "network drive" et eller andet. Der har jeg 2 forskellige network options til at tilgå min nas.
Ellers må jeg lige starte bæstet op selv og guide dig lidt bedre end hvad min gamle hjerne kan klare :) |
|
![]() |
|
Jeg kan kun vælge en måde at tilgå min NAS, og den står til at være en media server, og ikke network drive, eller noget i den stil. jeg fatter det ikke
|
|
![]() |
|
Det er nok ikke den helt rigtige katagori men da jeg ikke kunne finde en mere velegnet blev det her.
Jeg søger et stykke software der kan finde cd cover ala ITunes men den skal bare ligge coveret ned i den mappe resten af albummet ligger i, jeg har fundet flere forskellige programmer men der skal man ind og forholde sig til hvert enkelt album, og det var ikke det jeg ville, altså fuldautomatisk ligesom ITunes, den henter jo bare de de billedalbum uden så mange dikkedar. Grunden til at det ikke skal være ITunes er at jeg ønsker at tilgå musikken via min nye wdtv (derfor i denne katagori) Det skal lige siges at musikken pt. ligger på en NAS server (synologi 207+) det giver måske nogle muligheder for at installere et eller andet på denne (aner bare pt. ikke hvordan man lige gør det, men det kan man vel finde ud af) dog overvejer jeg også pt. at flytte musik, billeder samt film over på en ekstern HD da WDTV har det med at fryse en gang imellem, eller faktisk temmelig ofte, og det selvom jeg har wired den til min router. |
|
![]() |
|
hov, så ikke chrek's indlæg. Hvordan resizer jeg billeder, kan det gøres i paint?
|
|
![]() |
|
chrek ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 66 |
jeg bruger et program der hedder vso det er gratis, før brugte jeg ImageResizerPowertoySetup til xp begge virkede til det jeg skulle bruge.
![]() |
|
Sonos 1 X ZP90
Sonos 1 x ZP100 Sonos 1 X Connect Sonos 1 x Playbar 2 x Sonos Play 5 synology ds411 WD TV Live plus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2425262728 36> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |