|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 52> |
Forfatter | ||
isteen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 716 |
![]() |
|
Og så 100-kroners-spørgsmålet: Er det et alternativ, der koster inder det
dobbelte? |
||
Steen
|
||
![]() |
||
Thorsten1000 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
|
Jeg købte den i Aalborg, den hang bare på vægen, men der var kun tre. Angående undertekster. Den driller lidt, men det har ikke rigtigt fundet et mønster. Men den kan spille både ISO og VOB. (har kun testet med DVD materiale) |
||
Venlig hilsen
Thorsten Jørgensen ------------------------ Panasonic TH-42PZ80E CD HD PVR box & WD TV Live & 3GB ReadyNAS |
||
![]() |
||
Thorsten1000 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
|
Man kan godt få den til at vise undertekster sammen med mkv filer. Brug mkvextract til at få fat på str filen, kald den det samme som mkv filen, og så vises underteksterne lige som med en avi fil.
|
||
Venlig hilsen
Thorsten Jørgensen ------------------------ Panasonic TH-42PZ80E CD HD PVR box & WD TV Live & 3GB ReadyNAS |
||
![]() |
||
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
|
Har den problemer med undertekster fra en almindelig DVD?
|
||
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
||
![]() |
||
isteen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 716 |
![]() |
|
Nu er den nede i 702,- fra Getmore.
Hvordan er det, hvis man gerne vil forbinde den til sit musikanlæg - mit anlæg har vist ikke HDMI (eller hvad det nu er det hedder)? |
||
Steen
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det har mit anlæg heller ikke, der er en optisk digital udgang, der kan smide DD og DTS ud i både 5.1 og 2.0. Redigeret af Thorsten1000 - 06-December-2008 kl. 09:27 |
||
Venlig hilsen
||
![]() |
||
mkl21 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
|
Til Thorsten1000: Kunne du lokkes til at lave en lille guide til "mkvextract" ???? På forhånd tak.
/Mads Redigeret af mkl21 - 10-December-2008 kl. 18:30 |
||
![]() |
||
Raskolnikov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
![]() |
|
Har også lidt kig på denne, men har et CRT tv. Tror billedet vil være "godt nok" via komposit?
![]() Denne har nemlig S-video udgang http://www.emb.dk/category.452.article.1730 Jeg ved dog ikke om det nødvendigvis vil give et bedre billede... Redigeret af Raskolnikov - 12-December-2008 kl. 10:33 |
||
![]() |
||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
|
Det er en oldtids sag du fandt der...
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har
knækket undertekst problemet med srt-filer. De undrede mig at boksen godt kunne vise en engelsk undertekst uden problemer, mens en dansk ikke blev vist korrekt. Det viser sig at den engelske er i "UTF-8" format hvorimod den danske er i "ANSI" format. Dette betyder at alle de linier der indeholder æøå ikke bliver vist. Løsningen er at åbne den danske srt-fil i notesblok og gemme den igen i "UTF-8" format, så vises der danske undertekster. ![]() Til mkl21: denne guide siger det hele http://www.dvd-guides.com/content/view/157/59/ |
||
Venlig hilsen
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
En anden mulighed, for dem som ikke har købt, er at vælge Popcorn Hour A-100 i stedet for. Så afspilles MKV filerne med undertekster out of the box. Samtidig får man en masse ekstra features, for eksempel netværksadgang som kan forbinde til en filserver (SMB eller NFS). WD TV har kun USB tilslutning. |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
noob30 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 350 |
![]() |
|
WD Tv HD koster 700 kr Popcorn Hour 1600 kr tror jeg bestiller en WD |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 52> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |