Er der slet ingen mulighed for at køre 2 x hastighed MED lyd og tekster ?
For nogen gange er en film så kedelig (men man vil gerne lige se slutningen og plottet) - så er det rart at kunne se den sidste time....på 30 minutter.....
Men med WD TV er det umuligt da både lyd og tekster smutter lige så snart man spoler (nogen gange bliver teksterne der, men det er ikke særligt tit)
Jeg har lige købt en xtreamer i elgiganten (og at se forskellen på den og WD TV LIVE)
Og den kan sagtens køre 2x hastighed med lyd og tekster.
Og må sgu sige at jeg syntes xtreameren er MEGET bedre til mage ting end WD TV live - men billede kvaliteten på WD TV er bare liiiiiiige en lille bitte smule bedre (kun en meget lille bitte smule - men nok til at jeg tror jeg bliver ved min WD TV live) - selv om det irritere mig rigtigt meget at den ikke kan køre 2x hastighed med tekster og billede.
Xtreameren er iøvrigt RIGTIG dårlig til at spole (både frem og tilbage) - det klarer WD TV Live rigtigt godt.
Mens bruger venligheden, og indstillingsmulighederne i xtreamer er MEGET bedre end i WD TV LIVE.
Faktisk var det først da jeg opdagede at billede kvalitetn var bedrei WDTVLIVE at jeg besluttede mig for at beholde WD TV LIVE - i de første 3 timer var jeg VILDT imponeret over alle de fede features der er i Xtreameren.
Redigeret af briankdk - 25-December-2010 kl. 00:07