|
|
WD TV Live 3g - MKV probs. |
Besvar
|
| Forfatter | |
kasperhansen92
Ny bruger
Oprettet: 19-August-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: WD TV Live 3g - MKV probs.Sendt: 30-Oktober-2012 kl. 17:05 |
|
Hej. Modtog igår min WD TV Live 3g streaming player, blev glad i starten da kvaliteten på videoen var meget bedre end jeg har kunnet opnå på min computer (ATI 6450).
Men så kommer lag ind i billedet, forstår ikke helt hvad der sker, spiller en mkv fil fra en usb harddisk sat til afspilleren, det skal lige siges at det lag der er sker på de samme tidspunkter i filmen, dog sker de ikke når jeg afspiller filen på min computer. Det sker også kun på WD TV LIVE hvis jeg sætter frame rate match til "auto", så der afspilles i 24hz, ved 60hz er der ikke lag problemer men kan ikke se en bluray film i 24hz. Nogle der ved hvad der kan være galt ? Kan se på wd forum er der mange der har et problem med lag også, men har ikke kunne finde ud af om deres lag også er bestemte tidspunkter i en film eller bare generelt. på forhånd tak. |
|
![]() |
|
kasperhansen92
Ny bruger
Oprettet: 19-August-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-Oktober-2012 kl. 20:16 |
|
Er der ingen ud af de 60 gange denne er vist der har en anelse ?
Eller måske kan guide mig en smule |
|
![]() |
|
jbv
Bruger
Oprettet: 06-Januar-2011 Status: Offline Point: 187 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 17:49 |
|
Kan dit tv afspille 24p.
Har du et 100 Hz eller mere, kan det være fejlen. |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |