recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WD TV Live 3g - MKV probs.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

WD TV Live 3g - MKV probs.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kasperhansen92 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-August-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kasperhansen92 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: WD TV Live 3g - MKV probs.
    Sendt: 30-Oktober-2012 kl. 17:05
Hej. Modtog igår min WD TV Live 3g streaming player, blev glad i starten da kvaliteten på videoen var meget bedre end jeg har kunnet opnå på min computer (ATI 6450).

Men så kommer lag ind i billedet, forstår ikke helt hvad der sker, spiller en mkv fil fra en usb harddisk sat til afspilleren, det skal lige siges at det lag der er sker på de samme tidspunkter i filmen, dog sker de ikke når jeg afspiller filen på min computer.

Det sker også kun på WD TV LIVE hvis jeg sætter frame rate match til "auto", så der afspilles i 24hz, ved 60hz er der ikke lag problemer men kan ikke se en bluray film i 24hz.

Nogle der ved hvad der kan være galt ? Kan se på wd forum er der mange der har et problem med lag også, men har ikke kunne finde ud af om deres lag også er bestemte tidspunkter i en film eller bare generelt.

på forhånd tak.
Til top
kasperhansen92 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-August-2012
Sted: Danmark
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kasperhansen92 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2012 kl. 20:16
Er der ingen ud af de 60 gange denne er vist der har en anelse ?

Eller måske kan guide mig en smule
Til top
jbv Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Januar-2011
Point: 187
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 17:49
Kan dit tv afspille 24p.

Har du et 100 Hz eller mere, kan det være fejlen.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu