|
WD TV Live afspiller ikke længere .ts filer? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ras_K ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 77 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Januar-2012 kl. 13:35 |
Hej
Jeg kan ikke længere få WD TV Live til at afspille mine .ts filer? Det kan hænge sammen med en firmware-update, men det kan jeg ikke helt gennemskue http://community.wdc.com/t5/WD-TV-Live-Streaming-Firmware/Playback-Issues-with-M2TS-MPG-MPEG-and-TS-video-files-containing/td-p/299906 Vi modtager DVB-C fra YouSee, optager med Hauppauge USB-tuner via DVBViewer Recording Service. Filerne er placeret på en WHS, og de har tidligere kunnet afspilles med WD TV Live via Network Shares. Jeg kan godt navigere rundt på WHS, men der kommer en "not supportet" fejl ved forsøg på afspilning. Skal jeg bare afvente en ny firmware, eller er der andre gode forslag? Jeg har forsøgt VideoReDo QuickStream Fix uden held. Konvertering af .ts til .mpg eller .mkv hjælper heller ikke. Mvh Rasmus |
|
![]() |
|
Ras_K ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 77 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen kommentarer?
|
|
![]() |
|
ehelmer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 333 |
Den er meget sløv og langsom til at komme igang, men det er en anden sag. Erik Helmer Nielsen |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10596 |
Det vil sige, at den heller ikke kan afspille hverken mpg eller mkv. Det tyder helt klart på en firmwarefejl. Kan du ikke installere den gamle firmware version igen?
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Det virkede at installere den forrige firmware version. http://wdc.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/5800
Herefter installerede jeg den nyeste firmware igen via boksens egen netforbindelse, og nu virker den også fint med .ts filer. ![]() Tak for input. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |