|
WD TV live afspilnings problem |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Stougaard
Super bruger Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har prøvet både at lave rollback på mit wd tv og min nas. begge dele uden held..
Men hvis jeg laver en delt mappe på min computer dukker den op på mit wd tv så problemet er måske noget med min nas, jeg ved bare ikke hvordan den fejl skulle være opstået.. Og der er ingen mappe på min nas fra wd tv'et :/ Men endnu engang tak for hjælpen :) |
|
Theilo
Guld medlem Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
Funktioner
Tak(0)
|
hov, den fejl har jeg da også haft, efter en firmware opdatering.
jeg kæmpede helt vildt med det indtil jeg valgte at tømme min nas og formatere den. Derefter har den kørt uden problemer
|
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
Stougaard
Super bruger Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
Funktioner
Tak(0)
|
Okay det var godt nok en trist nyhed.. Men det var også det jeg tænkte var sidste mulighed..
Nu skal jeg så bare til og have det hele flyttet.. Tusind tak for hjælpen :D Jeg skal nok lige melde tilbage med om det hjælp men jeg har ikke lige tid til at flytte det hele lige foreløbig :) |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |