|
WD TV Live alternativ? |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | ||||
Beatwolf ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2015 Status: Offline Point: 25 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
OK må lige prøve Zoomplayer på min PC. Som sagt ender jeg nok med en Minix Neo X8-H Plus, b.la. fordi den understøtter 4K, og Kodi ser umiddelbart ud til at være et godt mediecenter til min brug. Tak for at pege mig i den rigtige retning!
|
||||
![]() |
||||
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
|||
Hvorfor skulle kodi ikke virke ned zoomplayer? Du kan jo sætte den til at starte eksterne players.. Og hvis du synes den interne er for begrænset er der dsplayer versionen som jeg kører der har madvr understøttelse og lav filter f. Eks.
|
||||
![]() |
||||
Steffen32 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
|||
Det ser spændende ud. Men er der ikke en god risiko for at der ryger en bunke afgifter oven i? Import told eller hvad det nu hedder. |
||||
![]() |
||||
Beatwolf ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2015 Status: Offline Point: 25 |
|||
Jo det er der næsten altid fra kina til beløb over en hvis grænse (mener det er omkring 80-100 kr). Derfor bestiller jeg fra EU afdelingen af Dealextreme der afsender indenfor EU.
|
||||
![]() |
||||
|||
Det vidste jeg ikke, er relativ ny i det her. Tak for info.
|
||||
![]() |
||||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10574 |
|||
Der løber i værste fald moms på, ingen yderligere afgifter eller told, så den er jeg helt med på. Flemming |
||||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||||
![]() |
||||
DanishBacon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
|||
Umiddelbart har de intet lager i EU. EU hjemmesiden har vist bare højere priser og en anden kundeserviceafdelinger: Fra deres eget forum |
||||
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
||||
![]() |
||||
|||
hmm nå ja det havde jeg da også læst før egentlig. Havde bare glemt det igen. Men det kan gøres vi Ebay UK til nogenlunde samme pris.
|
||||
![]() |
||||
|||
Der løber da altid afgift til post dk på? Se her: http://www.toldpriser.dk/toldberegner
|
||||
![]() |
||||
|||
Dvs. hvis de "fanger" pakken løber der afgift på.
Redigeret af Beatwolf - 24-Juli-2015 kl. 16:06 |
||||
![]() |
||||
DanishBacon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
|||
Ja, da pakken afsendes udenfor EU (Kina). Hvis dealextremes europæiske hjemmeside også havde haft et lager indenfor EU, kunne man dog roligt have bestilt varer dyrere end toldgrænsen på 80kr. |
||||
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
||||
![]() |
||||
|||
Det var ikke et spørgsmål mere en oplysning til fltk, da han vidst også bestiller fra Kina. Jeg har bestilt masser af gange, men har altid holdt mig under de 80.
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |