recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WD TV Live - B-rad firmware - erfaringer søges
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

WD TV Live - B-rad firmware - erfaringer søges

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Snavsi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 99
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Snavsi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2010 kl. 20:21
hmmm tager det lang tid og flashe den til B-RAD....
Hjemme Bio
NAD T778
Blueray Dune HD Max
Front    B&W CM7
Center   B&W CM Centre 2
Sub B&W ASV 10CM
Bag/surr. Jamo Apollo 5
Projektor Sony VPL-HW40
Lissau 90" True Colour
Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-December-2004
Point: 889
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér osbech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2010 kl. 20:23
< ="utf-8">
Oprindeligt skrevet af wiggumdk wiggumdk skrev:

Den kan hentes direkte på WD hjemmeside eller er det en specifik version du er ude efter?

På side 2 i nedenstående tråd kan du finde 1.01.24:

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=78798&PN=2&title=wdtv-gen2-og-moviesheet

Takker, hvem skulle have troede det var så nemt Big smile

Oprindeligt skrevet af Snavsi Snavsi skrev:

hmmm tager det lang tid og flashe den til B-RAD....

På ingen måde, 1-2 min eller noget i den stil
Til top
jrpden Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-Maj-2010
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jrpden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2010 kl. 21:02
Hej
Jeg har problemmer med installation af B-rad til WD TV live. Jeg har en USB stik som er formateret i fat32, og kan også køre op og ned i versionerne fra WD. Men når jeg henter B-rad installation starter/stopper den ved 0%. Efter en time står den stadigvæk på 0%. Har lige opdateret igen til WD vers. 1.02.21. Hentet B-rad vers. 0.4.2.0 men den går i stå ved 0%. Jeg kopierer wdtvlive.bin, wdtvlive.fff og wdtvlive.ver over på den tomme USB nøgle, og ændrer version nr. i wdtvlive.ver til et højere nr., men det virker ikke. Har også prøvet at kopiere alle filerne fra B-rad over på en tom USB nøgle.

Har også prøvet med WDTV Live & G2 PsychoTHC OSD-MOD opdateringer, men det virker heller ikke.

Er der et eller andet jeg gør galt. Har i en lille guide pkt. for pkt. hvad der skal gøres. :-)
Håber virkelig i kan hjælpe, for jeg synes det lyder godt det der er lavet i B-rad.
Mvh.
Johnny
Til top
Poloko Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-Juli-2004
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Poloko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 09:26
Ved godt denne tråd ikke har været i brug længe - men nogen af jer med erfaringer med B-Rads som kan sige om Hulu Plus er en service på den ?

Har nemlig lige købt en WD live for at få Netflox og Hulu plus op på tv'et. Netflix virker perfekt - men jeg har ikke engang en hulu plus service på den ? (jeg har selvf en hulu plus konto i forvejen, som f.eks. virker på Ipad, men vil også have den på min wd live)
Til top
Poloko Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-Juli-2004
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Poloko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 09:44
Har fået de til at virke :)
Reset blot til factory og så virkede det.
Til top
larskim Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-Juli-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larskim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 19:01
Hej Poloko. Hvilken firmware kører du med? Jeg var nødt til at downgrade til 1.6 for at undgå geo-checket, men der er ingen Hulu selv efter factory reset. Er er nogen måde at få Hulu Plus på wd tv live og hvordan kommer man rundt om geo-checket?
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu