|
WD TV Live - B-rad firmware - erfaringer søges |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
Snavsi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
hmmm tager det lang tid og flashe den til B-RAD....
|
||
Hjemme Bio
NAD T778 Blueray Dune HD Max Front B&W CM7 Center B&W CM Centre 2 Sub B&W ASV 10CM Bag/surr. Jamo Apollo 5 Projektor Sony VPL-HW40 Lissau 90" True Colour |
||
![]() |
||
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
|
< ="utf-8">
Takker, hvem skulle have troede det var så nemt ![]()
På ingen måde, 1-2 min eller noget i den stil
|
||
![]() |
||
jrpden ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2010 Status: Offline Point: 2 |
|
Hej
Jeg har problemmer med installation af B-rad til WD TV live. Jeg har en USB stik som er formateret i fat32, og kan også køre op og ned i versionerne fra WD. Men når jeg henter B-rad installation starter/stopper den ved 0%. Efter en time står den stadigvæk på 0%. Har lige opdateret igen til WD vers. 1.02.21. Hentet B-rad vers. 0.4.2.0 men den går i stå ved 0%. Jeg kopierer wdtvlive.bin, wdtvlive.fff og wdtvlive.ver over på den tomme USB nøgle, og ændrer version nr. i wdtvlive.ver til et højere nr., men det virker ikke. Har også prøvet at kopiere alle filerne fra B-rad over på en tom USB nøgle.
Har også prøvet med WDTV Live & G2 PsychoTHC OSD-MOD opdateringer, men det virker heller ikke.
Er der et eller andet jeg gør galt. Har i en lille guide pkt. for pkt. hvad der skal gøres. :-)
Håber virkelig i kan hjælpe, for jeg synes det lyder godt det der er lavet i B-rad.
|
||
Mvh.
Johnny |
||
![]() |
||
Poloko ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
|
Ved godt denne tråd ikke har været i brug længe - men nogen af jer med erfaringer med B-Rads som kan sige om Hulu Plus er en service på den ?
Har nemlig lige købt en WD live for at få Netflox og Hulu plus op på tv'et. Netflix virker perfekt - men jeg har ikke engang en hulu plus service på den ? (jeg har selvf en hulu plus konto i forvejen, som f.eks. virker på Ipad, men vil også have den på min wd live) |
||
![]() |
||
Poloko ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
|
Har fået de til at virke :)
Reset blot til factory og så virkede det. |
||
![]() |
||
larskim ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
|
Hej Poloko. Hvilken firmware kører du med? Jeg var nødt til at downgrade til 1.6 for at undgå geo-checket, men der er ingen Hulu selv efter factory reset. Er er nogen måde at få Hulu Plus på wd tv live og hvordan kommer man rundt om geo-checket?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |