|
WD TV live byttes til Apple TV2. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-December-2012 kl. 14:01 |
Hejsa.
Jeg har en WD TV live: Den vil jeg gerne bytte til en Apple TV2 der enten er jailbreaket eller kan jailbreakes. Jeg er villig til at give et par hundrede krone sedler oveni. Den befinder sig i Herning.
|
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Op
|
|
![]() |
|
Damhus ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 503 |
Jeg har 2 Roku bokse, helt nye.
Jeg ved godt det er noget andet, men måske det kunne være interessant? ![]() |
|
![]() |
|
Interresant..
Jeg har dog nogle spørgsmål: 1. Hvilket model navn/nummer har de? 2. Virker Dansk Netflix? 3. Kan den streame alm MKV HD filer og ISO filer?
4. Kan den tage .TS filer? |
|
![]() |
|
Damhus ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 503 |
Altså, nu er jeg ikke helt stiv i de Rokubokse.
De er helt nye, købt til jul, de er kun lige åbnet. De hedder Roku 2 XD. De er vældig små og fikse. Men jeg mener at have læst mig til at man kan få dem til at streame det meste, vist med noget xbmc? Jeg synes også jeg har læst mig til at de kan virke med Netflix. Uanset hvad, så skal der vist lidt Cowboy tricks til. ![]() |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Bemærk lige at Roku 2XD hverken har USB- eller ethernet-port.
|
|
![]() |
|
Jeps..
Springer over Ruko, da den ikke virker med DK netflix desværre.
|
|
![]() |
|
I orden..
![]() |
|
![]() |
|
Brinken ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Frederikshavn Status: Offline Point: 99 |
Hey
Leder du forsat efter et Apple TV2? Jeg vil gerne bytte mit til en WD live HD, men kun hvis det er 3. gen. med Wi-fi som kan netflix, slingplayer osv. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |