recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WD tv live - delay of sound
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWD tv live - delay of sound

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Emne: WD tv live - delay of sound
    Sendt: 21-November-2009 kl. 20:55
har et problem, eller jeg har ikke min far har.

Jeg har WDTV live derhjemme, plus jeg gav ham en i fødselsdags gave.

min derhjemme er direkte sat til med HDMI kører perfekt

Hans med Toslink, det er noget shit.

Når jeg kører lyden ind i hans TV med HDMI stereo, så er den PERFEKT, ingen lipsync issues

Når jeg så skifter over på optisk, så han kan udnytte hans Z5500, så er der et delay, så mund og lyd ikke passer sammen, SKIDE irriterende, så kan jeg sidde på z5500 og skifte mellem direct stereo hvor den passer og optisk DTS hvor den er sync issue, lige gyldigt om det er DTS/AC3 eller MKV/AVI whatever, så der er noget delay i selve den optiske udgang.

Kan det reddes? rettes...
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2009 kl. 21:11
http://wdtvforum.com/main/index.php?topic=2814.0

nååh må håbe de retter det, nu har jeg da smidt penge efter 2, heldigvis er de gamle ikke så fintfølende, så må bare selv kører stereo når jeg bruger den, hos dem.

det skal nok blive rettet, håber jeg.
Til top
Bjarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2006
Point: 923
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2009 kl. 07:44
Ja man må da håbe de for lavet det..... Jeg står også og vil købe sådan en WD live, men duer da ikke hvis lydudgangen er ude af sync..
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2009 kl. 11:54

det må simpelthen være noget direkte delay i boksen, for virker som om lydudgangen bliver slået til lidt efter, og så har den samme delay gennem hele filmen, intet der variere..

Men updatede hans til den nye firmware, følte det hjalp en smule, men er ikke sikker fik det ikke helt testet efter, og bruger rent HDMI på min egen.

Men AC3 film, synes DTS kører fint, har prøvet en 20-22 stykker på den. de skulle bare lave sådan en delay af sound som der er i forstærkeren i menu´en så bare sætte den fast til de 70ms over optisk så er den ged barberet.

Trækker jeg lyden gennem HDMI på mim Marentz 5003 så er der intet, også ved 5.1.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu