|
WD TV Live driver mig til vanvid! |
Besvar |
Forfatter | |
lunge
Super bruger Oprettet: 21-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 427 |
Emne: WD TV Live driver mig til vanvid! Sendt: 06-April-2010 kl. 16:05 |
Jeg har købt to WD TV Live bokse fornylig.
De har fungeret fint indtil videre, men af en eller anden grund driller de helt vildt for tiden. Jeg har lige opdateret firmwaren til ver. 1.02.19 og ved ikke om det er derfor. Jeg er Mac bruger og problemet opstår når jeg over nettet vil kopiere indhold til den harddisk der er tilsluttet WD TV Live. Da har jeg efterhånden en hel samling af diverse fejlmeldinger: klik Jeg har prøvet følgende ting: - Jeg har prøvet at formateret harddisken om til NTFS i stedet for Mac OSX Udvidet.. -Jeg har prøvet med tre forskellige hardddiske. -Jeg har prøvet at kopiere trådløst over mit N-standard udstyr. -Jeg har prøvet at koble både iMac (som jeg kopierer fra) og WD TV Live sammen med netkabler. -Jeg har kørt diskreparation på alle tre diske og Diskværktøj fortæller at der ikke er nogle fejl på dem. -Jeg har prøvet med to forskellige WD TV LIve bokse. _Jeg har prøvet at give alle brugere af filerne tillladelser til både at læse og skrive. Kort sagt har jeg prøvet alle mulige krumspring og alligevel er der nogle filer den nægter at kopiere og prøver man lidt efter vil den måske gerne. Nogle filer vil den dog slet ikke kopiere. Er der nogen der kan gennemskue hvad problemet er. Jeg har jo både mistænkt WD TV Live, netværket og harddiskene på skift, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvor poblemet ligger. Pleaaaase hjælp. |
|
Venlig hilsen
Jan |
|
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Sendt: 06-April-2010 kl. 16:29 |
hvis du skal køre ordentligt på både mac og wdtv så skal du vel strengt taget formattere i Fat32, (det er vistnok den mest simple/sidste formatteringsmulighed du kan lave på maccen)
|
|
Mvh
René |
|
lunge
Sendt: 06-April-2010 kl. 16:31 |
Ja det er selvfølgelig også et forsøg værd, men med Fat32's begrænsning på 2 gb's filer, synes jeg ikke det er noget rigtigt alternativ.
EDIT: Har så lige prøvet med Fat32. Når disken er koblet direkte til min computer, kan jeg ikke kopiere filer over 2 gb, men det ved WD TV Live tilsyneladende ikke. Den tillader at kopiere store filer dertil. Meget mystisk.
Redigeret af lunge - 06-April-2010 kl. 16:46 |
|
Venlig hilsen
Jan |
|
lunge
Sendt: 06-April-2010 kl. 17:24 |
Nej nej. Som jeg skriver:
Jeg er Mac bruger og problemet opstår når jeg over nettet vil kopiere indhold til den harddisk der er tilsluttet WD TV Live. Det er især tv programmer,men også images af film. Filer der eks fylder fra 2 til 8 gb. Jeg fik alligevel ikke lovat kopiere en 6 gb fil over på fat32 disken. |
|
Venlig hilsen
Jan |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |