|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
![]() Sendt: 03-Juli-2010 kl. 15:39 |
Hejsa, hvis man skal have strøm til sin wd maskine igennem bilopladeren, hvilket kabel skal man så have og kan man få en adapter til bilopladeren så man kan have 3/4 ting til opladning, tænker på gps, wd tv og skærme..
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
WD bruger 12V, så der skal ikke anvendes noget specielt, bare der er de nødvendige stik i hver ende. Der fås fordelere til udtaget i bilen, og er det en nyere bil, så er der ofte mere end et udtag, så det skulle ikke være noget problem.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
![]() |
jeg skal vel have et stik fra wd tv og til bil-laderen.. og så skal jeg købe et stik så jeg har lidt flere strømkilder fra bilen...
sådan en her..
men hvilket kabel skal jeg bruge...
jeg skal også have strøm til to skærme - de er også 12 V...
|
|
|
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
THansen er din ven.
|
|
![]() |
|
![]() |
er det bare sådan et kabel her ???http://www.nonsmokers.dk/12v_bil_adapter_kabel__bruges_med_240v_opladere_-p-88.html
mon ikke det er det samme som man kan bruge til skærmene...
.. i samme ombæring, er der nogen der ved om man kan købe et kabel så man kan splitte signalet fra wd boksen til to skærme...
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
eller kunne denne være løsningen ???? http://www.coolstuff.dk/Bilinverter_12V220V
|
|
|
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Øh, en inverter transformerer strømmen fra DC til AC eller omvendt.. næppe sådan en du skal bruge. Der burde være 12V DC i bilen i forvejen. Stikket du skal bruge er vel en form for RCA.
|
|
![]() |
|
![]() |
ja skal have et stik til wd tv boksen.. der er en der hedder av out.. det kabel skal vel kunne deles i to grene, som hver har den rød/hvid/gule ledning... nogen der ved om en sådan findes...
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
må skulle bruge en sådan her til wd tv boksen... http://www.av-cables.dk/lydkabler/minijack_kabel/minijack_adapter/35mm_minijack_han_2x35mm_minijack_hun_810_da.html
og så skal der vel findes et minijack stik - component.. dem har jeg nemlig allerede to styk af...
hmmm har lige prøvet at få gang i boksen og så koble den til en af de to skærme der står bare no signal, men når jeg smider minijack stikket i den bærbare dvd afspiller så kører den fint... Nogen der har nogle bud på hvad der er galt ??
|
|
|
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Det er jo så fordi minijack-stikket kun er til lyd.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hmmmm, okay kan godt opfange at jeg er max rookie... kunne du hjælpe med at sige hvilket kabel man så skal bruge... |
|
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det er jo 2 forskellige produkter der skal sættes sammen på en måde de ikke lige er beregnet til. Det kan komme til at virke, men du er med sansynlighed nødt til selv at fremstille nogle af de kabler og forbindelser der skal bruges for at få dem til at spille sammen. Hver skærm skal have forsyning, dertil laves et Y kabel, hver skærm skal have en AV forbindelse, også der noget Y kabel, og som jeg har forstået det, så er input til skærmene via en speciel Minijack, så der skal laves noget kabel ud fra det originale stik. Der undgås ikke at skulle fremstille noget selv.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |