|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Duelund ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 381 |
![]() Sendt: 11-November-2009 kl. 15:10 |
Jeg har kigget lidt på de to produkter, som ligner hinanden meget.
Er der nogen der har erfaring med begge eller kan gennemskue hvilken der er bedst ?
Primært skal den benyttes til at vise billeder via netværk (W7), sekundært film hvor undertekster skal spille 100% og gerne også DVD menuer i .iso (hvad med BD menuer ? jeg har ingen erfaring med BD). Må gerne have høj WAF (nem at betjene).
Jeg påtænker også en til mine forældre som absolut ikke er teknik kyndige, udelukkende til at vise billeder på TV, både fra USB stick og streamet fra Vista.
|
|
![]() |
|
M-P-A ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 387 |
![]() |
WD TV Live kan pt ikke vist DVD menuer, desuden har den en masse "features" dårlige som gode - tjek tråden her på sitet: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=64804&PN=1 |
|
Samsung F7005 & Pana TH-42PX80E
Samsung 3126 + Netget 7700 HTPC Xbmc: Intel 2100-T, 8Gb ram, 64Gb SSD, mini itx. FilServer/ xpenology HP N54L, 8gb ram - 4x3TB WD Red |
|
![]() |
|
Kermode ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2008 Status: Offline Point: 221 |
![]() |
Den normale WDTV (Lillebroeren) kan ikke vise DVD menuer, det viser bare den største fil i en ISO (men man kan jo nemt bruge fx DVDSHRINK til at lave flere ISO'er med forskellige ting).
Jeg ved ikke om Live versionen kan, man har skrevet til Digital og tigget om det, så det er jo muligt de får fingeren ud :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |