recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WD TV live - et par spørgsmål
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

WD TV live - et par spørgsmål

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
IrmaN Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-November-2009
Status: Offline
Point: 241
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér IrmaN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: WD TV live - et par spørgsmål
    Sendt: 23-November-2012 kl. 11:39
1) hvad er forskellen mellen en gen.1 og gen.3? Kan ikke finde Info om det.
2) har en gen.1 - kan man få netflix på den?
3) har en denon reciever som den er koblet til - hvad er bedst til lyd - hdmi kabel eller optical?
4) hvad skal der til for at den selv finder Info om tv serier og film og viser det på en pæn måde - ala. Plex?

På forhånd tak.

Overvejer at opgradere til gen.3 for denne lille boks er helt klart bedre end Mac mini - billedet ser bedre ud på projektoren
Til top
IrmaN Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér IrmaN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2012 kl. 11:57
Eller skal man overveje den nye popcorn hour i stedet for??
Til top
IrmaN Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér IrmaN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2012 kl. 12:31
Oprindeligt skrevet af IrmaN IrmaN skrev:

Eller skal man overveje den nye popcorn hour i stedet for??

kan se at denne ikke understøtter netflix så det bliver en wd tv
Til top
JVC-bruger Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-August-2008
Sted: Denmark
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JVC-bruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2012 kl. 17:44
Hej,

Jeg har også købt en WD TV Live. Jeg fik dog fortalt i ComputerCity, at NetFlix kun virker i USA. Nu var det ikke NetFlix jeg vskulle bruge WD TV Live til, så jeg savner det ikke.

...Kaj-Åge
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu