|
WD TV live - et par spørgsmål |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
IrmaN ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-November-2009 Status: Offline Point: 241 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-November-2012 kl. 11:39 |
1) hvad er forskellen mellen en gen.1 og gen.3? Kan ikke finde Info om det.
2) har en gen.1 - kan man få netflix på den? 3) har en denon reciever som den er koblet til - hvad er bedst til lyd - hdmi kabel eller optical? 4) hvad skal der til for at den selv finder Info om tv serier og film og viser det på en pæn måde - ala. Plex? På forhånd tak. Overvejer at opgradere til gen.3 for denne lille boks er helt klart bedre end Mac mini - billedet ser bedre ud på projektoren |
|
![]() |
|
IrmaN ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-November-2009 Status: Offline Point: 241 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eller skal man overveje den nye popcorn hour i stedet for??
|
|
![]() |
|
kan se at denne ikke understøtter netflix så det bliver en wd tv
|
|
![]() |
|
JVC-bruger ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
Hej,
Jeg har også købt en WD TV Live. Jeg fik dog fortalt i ComputerCity, at NetFlix kun virker i USA. Nu var det ikke NetFlix jeg vskulle bruge WD TV Live til, så jeg savner det ikke. ...Kaj-Åge
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |