recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WD TV Live finder ikke Mediashare
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

WD TV Live finder ikke Mediashare

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nussie Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-April-2011
Sted: Thisted
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nussie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: WD TV Live finder ikke Mediashare
    Sendt: 11-Februar-2012 kl. 17:16
Jeg har fået en WDTV som ser ud til at fungere som den skal.
Jeg kan dog ikke få den til at se mine delte filer fra min Verbatim Mediashare. Er der gode råd til det?
Til top
nussie Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nussie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2012 kl. 17:27
Jeg har talt med Verbatim support som bad mig fjerne Mpeg-4 filer da bare een kunne blokere for deling.
Men selv efter dette er gjort kan jeg ikke se mapper og filer - er der indstilling i WDTV der kan gøre det? Eller er det Mediashare der skal flashes?

~claus
Til top
aouer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-Januar-2010
Sted: Østjylland
Point: 406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aouer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2012 kl. 19:00
Prøv om du kan se den ved netværk share istedet for, den bruger jeg til at komme til min qnap.
Til top
nussie Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nussie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2012 kl. 22:42
Kan jeg heller ikke få til at virke -  Jeg kan finde en Twonkyserver, axentra når jeg søger mediaserver. Men får meddelelse om "No contents shared!"
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu