|
WD TV Live finder ikke Mediashare |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nussie ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-April-2011 Sted: Thisted Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Februar-2012 kl. 17:16 |
Jeg har fået en WDTV som ser ud til at fungere som den skal.
Jeg kan dog ikke få den til at se mine delte filer fra min Verbatim Mediashare. Er der gode råd til det?
|
|
![]() |
|
nussie ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-April-2011 Sted: Thisted Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har talt med Verbatim support som bad mig fjerne Mpeg-4 filer da bare een kunne blokere for deling.
Men selv efter dette er gjort kan jeg ikke se mapper og filer - er der indstilling i WDTV der kan gøre det? Eller er det Mediashare der skal flashes? ~claus
|
|
![]() |
|
aouer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Januar-2010 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 406 |
Prøv om du kan se den ved netværk share istedet for, den bruger jeg til at komme til min qnap.
|
|
![]() |
|
Kan jeg heller ikke få til at virke - Jeg kan finde en Twonkyserver, axentra når jeg søger mediaserver. Men får meddelelse om "No contents shared!"
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |