recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WD tv live fryser.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWD tv live fryser.

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
opzouten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 907
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2010 kl. 10:50
Jeg har nu prøvet at downgrade. Efterfølgende kunne den afspille alt normalt lige indtil jeg valgte en bestemt fil. Bagefter har jeg så fundet ud af at den er fejlbehæftet, og det er formentlig det der har forårsaget problemet. Virker bare lidt amatøragtigt at fejl i en fil kan forårsage et systemnedbrud. 

Efterfølgende opdaterede jeg til den nyeste firmware igen, og derefter var problemet løst igen. 

Min umiddelbare konklusion er derfor, at genindlæsningen af firmware laver en form for reset af HW/SW der løser problemet. Årsagen til selve problemet er dog mig en gåde, WD synes at have huller i deres verifikation. 
Til top
Thomas39 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-Juni-2010
Sted: Danmark
Point: 44
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2010 kl. 08:07

Jeg troede lige den var der, efter at have downgradet til v. 1.01.17 kunne jeg afspille en hel film uden at den frøsBig smile, men i går gik det så galt igen, og den gør det med film som den har kunne afspille førhen uden problemer.  Så nu gider jeg ikke mere, nu vil jeg prøve at få den byttet eller få pengene tilbage.

Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Point: 1487
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2010 kl. 11:55
Det kan godt være din harddisk eller filerne, det er galt med. Har selv prøvet et par filer, der var gået i stykker. De kunne heller ikke længere afspilles på computeren. Når filmen kom til det samme sted, frøs WD´eren og strømmen skulle pilles fra!
Til top
Thomas39 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-Juni-2010
Sted: Danmark
Point: 44
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2010 kl. 12:21
Oprindeligt skrevet af Supergris Supergris skrev:

Det kan godt være din harddisk eller filerne, det er galt med. Har selv prøvet et par filer, der var gået i stykker. De kunne heller ikke længere afspilles på computeren. Når filmen kom til det samme sted, frøs WD´eren og strømmen skulle pilles fra!

De filer jeg har prøvet med, kan jeg godt afspille på computeren uden problemer, det er heller ikke samme sted i filmene den stopper, nogle gange er det efter 10 min, andre gange efter en time.

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu