|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
s_kirch ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Januar-2009 Status: Offline Point: 17 |
![]() Sendt: 06-November-2010 kl. 16:30 |
Hej
Jeg er temmelig uvidende om hvad WD TV Live HD-boksen egentlig kan - har læst mange steder, men uden at få klart svar på mine spørgsmål. Derfor prøver jeg med dette indlæg. 1) Hvad kræver det at kunne streame (trådløst) musik og film fra sin pc til tv, der er tilsluttes WD TV Live? Udover WD-boksen kræver det så en USB dogle? 2) WD TV Live HD betyder det blot at få udvalgte tjenester - bla youtube, kan streames via WD TV Live-boksen? 3) Er det på nogen vis muligt at streame online/direkte fra en hjemmeside via WD TV-boksen til sit tv? Hvis ikke kan, man på nogen vis få sit tv som output fra sin pc - trådløst? På forhånd tak for svar/hjælp :o) Søren |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Ja da via trådløst HDMI. http://www.av-connection.dk/?ML=1578
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
s_kirch ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Januar-2009 Status: Offline Point: 17 |
![]() |
Hej
Tak for respons, men synes ikke det er svar på mine spørgsmål. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Du ville jo bl.a. vide om man kan få trådløst fra PC til TV, og det kan man.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Ashanti ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 358 |
![]() |
Jeg kan da svare på dine spørgsmål. Her er en link med usb adapters der virker med WDTV LIve Så du kan sende fra pc til WDTV LIve. Jeg vil ikke garantere at du kan streame full HD.
Jeg bruger denne uden problemer. New! Linksys Wireless-N USB network adapter with dual-band ver. 2
Den har Youtube indbygget.
På den sidste spørgsmål har jeg ikke noget bud der er bedre end Radiomandens. Redigeret af Ashanti - 07-November-2010 kl. 09:22 |
|
Samsung UE55D8005
Onkyo TX-NR636 Mirage OS³-FS Front LR Mirage OS³-CC Center Mirage OS³-Sats Surrounds Mirage MM-8 subwoofer HUMAX YSR-4000 Nvidia Shield |
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
![]() |
1 ja en trådløs dongle som skal være kombatibel med wd tv live : http://wdc.custhelp.com/cgi-bin/wdc.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=3805 2. Ja du kan streame fra bla. youtube, flickr, pandora live365 og mediefly(kræver beta firmware).Men er ikke noget jeg har prøvet så meget.
3 wd kan ikke streame direkte. Jeg har dog læst at der er nogle der har fået det til at køre ved at optage et program til en netværksharddisk og samtidig afspille på wd, men det kørte vist ikke godt nok.
Men jeg ville foretrække det hele på kabel, er det ikke muligt?
Theilo
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |