|
WD TV LIVE. HDMI virker ikke på mit TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Daniel F ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2014 Sted: København Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Maj-2014 kl. 17:10 |
Hej alle sammen. Håber der er et klogt hoved der kan hjælpe mig. I så fald vil jeg blive super glad.
Jeg har haft en gammel model af WD TV i lang tid. Nu vil jeg gerne have Netflix, men den gamle WD TV understøtter ikke Netflix. Jeg har derfor købt nyeste version af WD TV. Jeg har sat kablerne i den nye WD TV på samme måde som de var i den gamle, men jeg kan ikke få noget signal på mit TV når jeg bruger HDMI. Hvis jeg sætter composite kable i virker det fint, men det er nu HDMI jeg gerne vil bruge. Hvis jeg i den nye WD TV går til "setup / audio/video output / video output" og ændre det fra composite til HDMI laver den det med det samme automatisk om til composite PAL igen ??? Hvordan kan jeg få HDMI til at virke på min nye WD TV? Hvis det gør en forskel er mit tv et Pioneer PDP-508XD På forhånd tak for hjælpen.. / Daniel |
|
![]() |
|
Bongo50000 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Hjoerring Status: Offline Point: 123 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du prøvet et andet HDMI kabel
|
|
![]() |
|
Daniel F ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2014 Sted: København Status: Offline Point: 6 |
Nej det har jeg ikke, men det jeg bruger har jo virket helt frem til jeg pillede det ud af mit gamle WD TV, og det virker stadig hvis jeg sætter det til min PC.
Det kan vil ikke lade sig gøre at HDMI kablet virker på nogle ting men ikke på andre? |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Det kan godt være kablet alligevel. Kan være den har problemer med HDCP handshake, som jeg mener den første WDTV alligevel ikke brugte. Det gør den nye nemlig fordi det er at krav for at afspille Netflix.
|
|
![]() |
|
Hej Nagash.
Tak for din besked. Okey så vil jeg prøve at købe et nyt HDMI kabel. Skal jeg spørge efter noget bestemt når jeg køber det? / Daniel |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Du skal spørge til det under 50kr, ja. Alt over er spild af dine penge. Alt efter længde selvfølgelig. Men gå efter et, der er godkendt til HDMI 1.4, så skulle du ikke gå helt galt i byen.
|
|
![]() |
|
Nagash. Du havde sku ret. Et nyt HDMI kabel løste problemet. Det ville jeg aldrig selv have tænkt over. Tusinde tak for hjælpen.
/ Daniel |
|
![]() |
|
Bongo50000 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Hjoerring Status: Offline Point: 123 |
Var det ikke det jeg sagde allerførst 😄
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |