|
WD TV LIVE. HDMI virker ikke på mit TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Daniel F ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2014 Sted: København Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Maj-2014 kl. 12:04 |
Hej alle sammen. Håber der er et klogt hoved der kan hjælpe mig. I så fald vil jeg blive super glad.
Jeg har haft en gammel model af WD TV i lang tid. Nu vil jeg gerne have Netflix, men den gamle WD TV understøtter ikke Netflix. Jeg har derfor købt nyeste version af WD TV. Jeg har sat kablerne i den nye WD TV på samme måde som de var i den gamle, men jeg kan ikke få noget signal på mit TV når jeg bruger HDMI. Hvis jeg sætter composite kable i virker det fint, men det er nu HDMI jeg gerne vil bruge. Hvis jeg i den nye WD TV går til "setup / audio/video output / video output" og ændre det fra composite til HDMI laver den det med det samme automatisk om til composite PAL igen ??? Hvordan kan jeg få HDMI til at virke på min nye WD TV? Hvis det gør en forskel er mit tv et Pioneer PDP-508XD På forhånd tak for hjælpen.. / Daniel |
|
![]() |
|
Daniel F ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2014 Sted: København Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har fået løst problemet. Der skulle et nyt HDMI kabel til.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |