recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WD TV Live hjælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWD TV Live hjælp

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Shearer Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 70
Direkte link til dette indlæg Emne: WD TV Live hjælp
    Sendt: 07-December-2009 kl. 19:20
Har brug for lidt hjælp her.
 
Har lige forsøgt at sætte min WD TV Live op. først forsøgte jeg via netværkskabel fra WD TV Live direkte til min computer, men så vil den ikke stream alm. film i fx mpg eller andet format.
 
Så satte jeg den til via routeren og netkabel, så vil den godt afspille dem, som den ikke vil før. Jeg havde dog ingen mulighed, for at få network shared mappen på WD TV Live til at virke.
 
jeg havde forsøgt at dele mit ene drev, hvor jeg har et par dvd backup liggede som jeg vil teste. De ligger i iso filer, men jeg kunne simpelthen ikke få WD TV Live til at se/læse i den mappe.
 
Nogen der kan forklare lidt her, på hvordan det skal gøres, mon det kan være windows 7 der driller ?
 
Musik virker fint, den henter den stream som er oprettet via windows media player. har også forsøgt at ligge forskellige videomapper ind via wmp med det virkede ikke.
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2009 kl. 20:13
Du skal adde everybody i dine shared folders, så skulle det virke.
 
Men jeg kan heller ikke altid få kontakt til min network shared... Det er pisseirriterendeCry
Det ene øjeblik virker det..Senere på dagen virker det ikke.
Til top
jhauerslev Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Juli-2007
Status: Offline
Point: 118
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2009 kl. 20:41
Mine network shares er også helt mærkelige - i kan dog prøve at deaktivere den der hedder "share WD TV Live on network fra" det giver mig 3 timer mere at se film i inden den lukker forbindelsen! Men ja, det er virkelig skod at de ikke har lavet en firmware der fikser det endnu...

Redigeret af jhauerslev - 08-December-2009 kl. 17:34
Til top
Shearer Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 70
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2009 kl. 15:06
Jeg har prøvet at add alle og hvad alle de andre hedder.
 
jeg er nu kommet så langt at jeg fik det til at jeg nu godt kan gå ind i network shared og jeg kan også godt se de mapper osv. hvor mine iso/img filer ligger. Men så snart jeg prøver at gå ind i en af dem, så skriver den at folderen er tom.
 
jeg har testet den på en whs og her virkede det hele perfekt uden problemer.
Til top
justrace Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Status: Offline
Point: 1490
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2009 kl. 15:14
Hvis den siger folderen er tom må det være fordi det er et format den ikke kan læse. :)
... og så lige: WD og updates? Tjah, om et års tid, måske. :)
Til top
jhauerslev Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Juli-2007
Status: Offline
Point: 118
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2009 kl. 16:14
Altså min kan sagtens læse iso'er, men img. backups skal lige omdøbes til .iso...

Og jeg er efterhånden godt og grundig træt af WD's lortesupport, så proshop får mit eksemplar tilbage
Til top
chrek Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 66
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2010 kl. 19:37
jeg har fundet ud af at mit antivirus lavet L... i den så jeg her ikke noget antivirus på min windows 7 pc så køre 24/7 så har jeg også disablet firewall på pc'en og nu køre det bare. :-)
Har prøvet microsoft sicurity og avg når jeg har indstalleret en af dem virker den ikke.
 
Sonos 1 X ZP90

Sonos 1 x ZP100

Sonos 1 X Connect

Sonos 1 x Playbar

2 x Sonos Play 5

synology ds411



WD TV Live plus
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu