recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WD TV Live - Langsom Browsing ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

WD TV Live - Langsom Browsing ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Seal Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 121
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Seal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: WD TV Live - Langsom Browsing ?
    Sendt: 03-August-2015 kl. 17:15
Hey Gutter :-)

Har en WD TV LIVE, som jeg i starten bare brugte sammen med en mindre ekstern HD på ca. 1 GB.

Da jeg så købte en NAS, Synologogy DS415+ og derigennem begyndte at opbygge større film kartotek, til afspilning via WD TV LIVE begyndte problemet at opstå.

WD virker langsom når jeg skal browse i menuen, i mit film kartotek.

Når jeg eksempel skifter side, enten via piltasterne eller "Prev Page"/"Next Page" - så kan jeg skifte måske 3-4 sider når det går godt, og så fryser den lige pludseligt. Fryser på den måde at næste side skift, kan jeg så vente 10-20 sekunder på sker.... så den skifter men med et større afbræk imellem.

Spørgsmål 1: Nogen der har prøvet dette ligeledes med WD TV LIVE ?

Spørgsmål 2: Nogen der har et lignende setup med filer på NAS, men bruger en anden media afspiller hvor browsningen bare spiller maks (forløber hurtigt/uden afbræk som beskrevet) ?

Jeg vil selvfølgeligt gerne opnå at et sideskift under browsning i ens filmkartotek/fi­lm filer, skal forløbe hurtigt/naturli­gt , og ikke med disse afbræk i tempoet.

Additional Info:

Har umiddelbar tillid til at det ikke er DS415+ der er flaskehalsen.

Har også en WD TV LIVE i soveværelset, og problemet er præcist det samme, ergo 2 stk WD TV LIVE som ikke browser problemfrit.

Der er fuld kabling imellem NAS og begge WD TV LIVE
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu