|
WD TV Live - Langsom Browsing ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Seal ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 121 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-August-2015 kl. 17:15 |
Hey Gutter :-)
Har en WD TV LIVE, som jeg i starten bare brugte sammen med en mindre ekstern HD på ca. 1 GB. Da jeg så købte en NAS, Synologogy DS415+ og derigennem begyndte at opbygge større film kartotek, til afspilning via WD TV LIVE begyndte problemet at opstå. WD virker langsom når jeg skal browse i menuen, i mit film kartotek. Når jeg eksempel skifter side, enten via piltasterne eller "Prev Page"/"Next Page" - så kan jeg skifte måske 3-4 sider når det går godt, og så fryser den lige pludseligt. Fryser på den måde at næste side skift, kan jeg så vente 10-20 sekunder på sker.... så den skifter men med et større afbræk imellem. Spørgsmål 1: Nogen der har prøvet dette ligeledes med WD TV LIVE ? Spørgsmål 2: Nogen der har et lignende setup med filer på NAS, men bruger en anden media afspiller hvor browsningen bare spiller maks (forløber hurtigt/uden afbræk som beskrevet) ? Jeg vil selvfølgeligt gerne opnå at et sideskift under browsning i ens filmkartotek/film filer, skal forløbe hurtigt/naturligt , og ikke med disse afbræk i tempoet. Additional Info: Har umiddelbar tillid til at det ikke er DS415+ der er flaskehalsen. Har også en WD TV LIVE i soveværelset, og problemet er præcist det samme, ergo 2 stk WD TV LIVE som ikke browser problemfrit. Der er fuld kabling imellem NAS og begge WD TV LIVE |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |