|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fishytank ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
![]() Sendt: 10-Februar-2011 kl. 16:51 |
hej, Jeg har lige opdateret til den nye custom firmware fra B-rad (1.03.49_V_WDLXTV.COM_WDLXTV_LIVE-0.4.5.3) og jeg kan ikke få mine moviesheets frem over NFS mount.
![]() er der en venlig sjæl der gider at poste sit indholdet fra sin SOOcustoms-options fil for at kalde moviesheets frem. Mount'et til Nas'en virker fint. På forhånd tak |
|
![]() |
|
lunge ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 427 |
![]() |
Jeg kan desværre ikke svare dig på dit spørgsmål, men ved du om den firmware du omtaler duer til den udvidelse der hedder MediaNavigation? Det er den der erstatter spolefunktionen med den noget smartere funktion hvor man kan skippe 30 sek, 1, min, 3 min, 5 min, 15 min, og 30 minutter.
Og hvad alle de ny features der er i den nyeste officielle firmware - usb keyboard understøttelse, MediaFly, Facebook m.m. Understøttes de? Ja undskyld at du får en masse spørgsmål i stedet for et svar.
![]() |
|
Venlig hilsen
Jan |
|
![]() |
|
fishytank ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
![]() |
Spole funktion. Har kun lige testet en gang, men det virker. Når man går frem med 2x og trykker "næste fil" knappen springer den 10 minutter.
media fly, ja. USB keyboard har jeg ikke testet, men firmwaren er baseret på den officielle så mon ikke de også gør. |
|
![]() |
|
lunge ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 427 |
![]() |
Tak skal du have. MediaNavigation er en plugin der skal installeres. Det ser sådan her ud og er som sagt rigtig smart hvis man hurtig skal f.eks. 47 et halvt minut frem i en film. Hvad skulle firmwaren kunne som den officielle ikke kan? Jeg synes som regel de sider hvor man kan finde information om de uautoriserede firmwareversioner er lidt kryptisk. EDIT: Nå hov. Det link virker da vist ikke rigtigt..
Redigeret af lunge - 12-Februar-2011 kl. 10:56 |
|
Venlig hilsen
Jan |
|
![]() |
|
![]() |
Med den her firmwarfe kan man mounte NAS så man ikke skal logge ind hver gang. Den opfatter det som et lokalt drefv. Ednvidere er der moviesheets, men dem kan jeg ikke lige få aktiveret nu.
|
|
![]() |
|
![]() |
Fandt det lige selv... http://wiki.wdlxtv.com/How_to_use_Movie_sheets#Example_LINKSHEETS_Setup
config_tool -c WDTVEXT=OFF config_tool -c SHOW_FILESIZE_SETTING=0 config_tool -c LINKSHEETS=ON config_tool -c MSHEETMODE=sheet config_tool -c VIDMSHEET=ON config_tool -c LISTMSHEET=ON config_tool -c GENMSHEET=ON |
|
![]() |
|
willypedersen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-November-2009 Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Hej.
Jeg kan ikke lige finde ud af hvordan jeg får denne opdatering fra B-Rad. Kan du hjælpe mig??
På forhånd tak
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |