recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WD tv Live, Netflix
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

WD tv Live, Netflix

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bric Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 121
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bric Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 19:05
Hopper lige herover.

Beklager jeg er kommet til dobbelt poste (tog bare det direkte link til en gammel tråd - beklager :( )

Synes det er klart utilfredsstillende at WD ikke er klar til alle de nye streaming tjenester - og specielt netflix, hvor både de selv og netflix angiver at WD er platform Ouch 

Redigeret af Bric - 18-Oktober-2012 kl. 19:05
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 22:34
Altså, jeg ved ikke hvad i sidder med for en WDTV live version, men jeg har personligt 3. Gen WDTV live, og nyeste firmware kørende. - Jeg kan sagtens sidde og se Netflix fra den, og har endda gratis Netflix året ud! ;) - bare skide ærgeligt der ikke er så "mange" titler på den danske version som den amerikanske... kan godt være det pga. underteksterne, men syntes stadig godt de kunne have åbnet op for serierne og filmene, og så bare skrevet en simpel undskyldning om at serien/filmen ikke er tilgængelig med DK sub. Smile
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
Bric Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bric Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 22:55
WD TV Live Hub..Så vidt jeg ved kun en version af den, samme som stadig sælges..Forrige firmware version havde flere streaming tjenester ombord, inkl Netflix tror jeg nok (dengang var der så ikke noget at bruge dem til). Aktuelle har kun en trailer version af flixster og et par gratis tjenester.
Til top
Kasperfc Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-Januar-2012
Sted: Herning Danmark
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasperfc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 12:47
Hej

Jeg har også en wd tv live hub. Det er lykkedes mig at få Pandora frem men ikke netflix. Det jeg gjorde var at resætte location i setup.

Jeg vil meget gerne høre når der er en som har fået netflix på sin wd tv live hub med hvilken som helst software til at virke!

Vh Kasper

Redigeret af Kasperfc - 19-Oktober-2012 kl. 12:47
Til top
Henrik_bj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Februar-2012
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_bj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 13:15
Det er kun den nyeste generation af henholdsvis WDTV Live og Hub'en der har fået 'dansk' netflix. Desværre.
Kan det evt. ikke være derfor nogen af jer ikke kan finde den?
LG E8 55” OLED
Til top
Bric Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bric Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 13:32
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasperfc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 18:49
Henrik. Nej. 

Der findes kun en hub. Den som der stadig sælges. Den har netflix, se på wd's hp. Desværre er det forsvundet med sidste (tror jeg nok) opdatering! :-(
Til top
Bric Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bric Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 18:52
Har været i kontakt med WD`s internationale brugersupport.

Den europæiske version af WD TV Live Hub har IKKE  og kommer aldrig nogensinde til at få adgang til Netflix.
Den Europæisk solgte WD TV Live Hub adskiller sig åbenbart hardwaremæssigt fra den amerikanske og tilfredsstiller ikke Netflix sikkerhedskrav.

Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasperfc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 18:55
Så laver de ulovlig markedsføring!!! Der står på deres hp at de har netflix.
Til top
Bric Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bric Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 19:00
Oprindeligt skrevet af Kasperfc Kasperfc skrev:

Så laver de ulovlig markedsføring!!! Der står på deres hp at de har netflix.

De siger det står i en under, under, under menu - men helt, helt enig....
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu