|
WD tv Live, Netflix |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Bric ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 121 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hopper lige herover.
Beklager jeg er kommet til dobbelt poste (tog bare det direkte link til en gammel tråd - beklager :( ) Synes det er klart utilfredsstillende at WD ikke er klar til alle de nye streaming tjenester - og specielt netflix, hvor både de selv og netflix angiver at WD er platform
![]() Redigeret af Bric - 18-Oktober-2012 kl. 19:05 |
|
![]() |
|
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
Altså, jeg ved ikke hvad i sidder med for en WDTV live version, men jeg har personligt 3. Gen WDTV live, og nyeste firmware kørende. - Jeg kan sagtens sidde og se Netflix fra den, og har endda gratis Netflix året ud! ;) - bare skide ærgeligt der ikke er så "mange" titler på den danske version som den amerikanske... kan godt være det pga. underteksterne, men syntes stadig godt de kunne have åbnet op for serierne og filmene, og så bare skrevet en simpel undskyldning om at serien/filmen ikke er tilgængelig med DK sub.
![]() |
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
|
Bric ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 121 |
WD TV Live Hub..Så vidt jeg ved kun en version af den, samme som stadig sælges..Forrige firmware version havde flere streaming tjenester ombord, inkl Netflix tror jeg nok (dengang var der så ikke noget at bruge dem til). Aktuelle har kun en trailer version af flixster og et par gratis tjenester.
|
|
![]() |
|
Kasperfc ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2012 Sted: Herning Danmark Status: Offline Point: 8 |
Hej
Jeg har også en wd tv live hub. Det er lykkedes mig at få Pandora frem men ikke netflix. Det jeg gjorde var at resætte location i setup.
Jeg vil meget gerne høre når der er en som har fået netflix på sin wd tv live hub med hvilken som helst software til at virke!
Vh Kasper Redigeret af Kasperfc - 19-Oktober-2012 kl. 12:47 |
|
![]() |
|
Henrik_bj ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2012 Status: Offline Point: 132 |
Det er kun den nyeste generation af henholdsvis WDTV Live og Hub'en der har fået 'dansk' netflix. Desværre.
Kan det evt. ikke være derfor nogen af jer ikke kan finde den? |
|
LG E8 55” OLED
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Kasperfc ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2012 Sted: Herning Danmark Status: Offline Point: 8 |
Henrik. Nej.
Der findes kun en hub. Den som der stadig sælges. Den har netflix, se på wd's hp. Desværre er det forsvundet med sidste (tror jeg nok) opdatering! :-(
|
|
![]() |
|
Har været i kontakt med WD`s internationale brugersupport.
Den europæiske version af WD TV Live Hub har IKKE og kommer aldrig nogensinde til at få adgang til Netflix. Den Europæisk solgte WD TV Live Hub adskiller sig åbenbart hardwaremæssigt fra den amerikanske og tilfredsstiller ikke Netflix sikkerhedskrav. |
|
![]() |
|
Så laver de ulovlig markedsføring!!! Der står på deres hp at de har netflix.
|
|
![]() |
|
De siger det står i en under, under, under menu - men helt, helt enig....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |