recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WD TV live Netværks Problemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

WD TV live Netværks Problemer

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Status: Offline
Point: 1229
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2011 kl. 20:33
Burde ikke være nødvendigt at formatere.

Tror ikke det er der problemet er.

Kan du pinge wd tv live fra pc?

Til top
Leska Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Oktober-2009
Sted: Rødding
Point: 307
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Leska Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2011 kl. 20:39
Hvordan gør man dette ? Har fået det vist en gang for længe siden, men kan sku ikke huske hvordan :)
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2011 kl. 20:40
tryk på windows symbol
i feltet søg efter filer taster du cmd
derefter ping og så wd tv's ipadresse
Til top
Leska Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Leska Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2011 kl. 20:47
Gjort som du har skrevet og den siger bare - Anmodning fik timeout

Så går ud fra dette er ikke godt ?

Kan bare ikke forstå hvordan den kan gå på internet, når jeg ikke kan se den inde i windows ?
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2011 kl. 20:51
Det kan være din firewall blokerer?
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2011 kl. 20:52
Men vil det sige at du har udbyders modem/router og så til en switch som det hele er koblet til?
Til top
Leska Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Leska Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2011 kl. 20:54
Ja. Jeg har internet igennem Waoo. Bruger deres router box ting, som så er sluttet til min switch og min switch smider internet ud til de forskellige ting jeg har tilsluttet.
Til top
Leska Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Leska Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2011 kl. 21:05
Fik slået firewall fra og nu kan jeg pinge WD TV Live boxen, men kan stadig ikke se den i windows, så lidt fremskridt vel :)

Har som sagt fulgt guiden til at dele over netværk, men kan kun se noget på min wd tv live hub, hvis jeg har et media streamer program installere i windows. I dette tilfælde ps3media server, men det er jo heller ikke optimalt.
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2011 kl. 21:06
Jeg har ikke prøvet at koble mit sammen på den måde, jeg bruger min egen router efter udbyderens.

Har du mulighed for at koble en router imellem?
Bare for at teste

Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2011 kl. 21:16
Her er min opsætning på wd tv live:
Share wd tv on you network on
Auto login to network share

Alternativt prøv at cleare login info for network share først og slå auto login to network share fra

Media library on

Prøv at connecte med network share og se om det hjælper.
Til top
Leska Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Leska Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2011 kl. 21:22
Nej desværre :(

Har kun den switch liggende.

Har som sagt fået den delvis til at virke, men kan som sagt stadig ikke se den inde i windows, men kan godt connecte til min computer nu, hvis jeg bruger en media streamer program på min computer.
Til top
Flannagan Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-August-2006
Sted: Denmark
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flannagan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2011 kl. 15:17
Hej

Jeg havde samme problem - godt nok på en Vista. Fandt ud af, at mit administratorlogin på PC'en SKULLE ha' et password, før det virkede...

Redigeret af Flannagan - 16-December-2011 kl. 15:18
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu