|
WD TV live Netværks Problemer |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1229 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Burde ikke være nødvendigt at formatere.
Tror ikke det er der problemet er.
Kan du pinge wd tv live fra pc?
|
|
![]() |
|
Leska ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2009 Sted: Rødding Status: Offline Point: 307 |
Hvordan gør man dette ? Har fået det vist en gang for længe siden, men kan sku ikke huske hvordan :)
|
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1229 |
tryk på windows symbol
i feltet søg efter filer taster du cmd
derefter ping og så wd tv's ipadresse
|
|
![]() |
|
Leska ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2009 Sted: Rødding Status: Offline Point: 307 |
Gjort som du har skrevet og den siger bare - Anmodning fik timeout
Så går ud fra dette er ikke godt ? Kan bare ikke forstå hvordan den kan gå på internet, når jeg ikke kan se den inde i windows ? |
|
![]() |
|
Det kan være din firewall blokerer?
|
|
![]() |
|
Men vil det sige at du har udbyders modem/router og så til en switch som det hele er koblet til?
|
|
![]() |
|
Ja. Jeg har internet igennem Waoo. Bruger deres router box ting, som så er sluttet til min switch og min switch smider internet ud til de forskellige ting jeg har tilsluttet.
|
|
![]() |
|
Fik slået firewall fra og nu kan jeg pinge WD TV Live boxen, men kan stadig ikke se den i windows, så lidt fremskridt vel :)
Har som sagt fulgt guiden til at dele over netværk, men kan kun se noget på min wd tv live hub, hvis jeg har et media streamer program installere i windows. I dette tilfælde ps3media server, men det er jo heller ikke optimalt. |
|
![]() |
|
Jeg har ikke prøvet at koble mit sammen på den måde, jeg bruger min egen router efter udbyderens.
Har du mulighed for at koble en router imellem?
Bare for at teste
|
|
![]() |
|
Her er min opsætning på wd tv live:
Share wd tv on you network on Auto login to network share Alternativt prøv at cleare login info for network share først og slå auto login to network share fra Media library on Prøv at connecte med network share og se om det hjælper. |
|
![]() |
|
Nej desværre :(
Har kun den switch liggende. Har som sagt fået den delvis til at virke, men kan som sagt stadig ikke se den inde i windows, men kan godt connecte til min computer nu, hvis jeg bruger en media streamer program på min computer. |
|
![]() |
|
Flannagan ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
Hej
Jeg havde samme problem - godt nok på en Vista. Fandt ud af, at mit administratorlogin på PC'en SKULLE ha' et password, før det virkede... Redigeret af Flannagan - 16-December-2011 kl. 15:18 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |