|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Sjakalen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2007 Sted: Denmark, KBH Status: Offline Point: 24 |
![]() |
Damn den vil ikke tag imod den (så ikke lige at det var en Roll Back) men er tilbage på 1.02.21 :) tro jeg holder mig fra den 1.03.22 men når det nu er en Public Beta Release så betyder det vel at vi andre får den senere eller hvad??
Har et andet spørgesmål
![]() Jeg har et Samsung UE46B7070WW. hvor på jeg opdateret firmwaren den 26-7til "ver.T-CHU7DEUC-3002.1" fra den 26-07-2010 fra "version 3001.1" men nogle dage efter opdager jeg så at Samsung har ændret firmwaren versionen tilbage til version "ver.T-CHU7DEUC-3001.1" den 29-07-10 efter den jeg lige har smidt "T-CHU7DEUC-3002.1" på 3 dage tidliger
først troet jeg sq at jeg var blevet tosset og hadet fået lagt den forkerte firmware på og fucket mit tv op. men fandt så linket her. så er jeg sq da ikke helt tosst... troet lige ![]() http://forums.cnet.com/5208-13973_102-0.html?threadID=403375 Nogle der har en løsning til hvordan fanden jeg kommer tilbage til "ver.T-CHU7DEUC-3001.1" har prøvet at ringe til Samsung for at få svar på hvorfor fanden de vælger at gøre sådan??? de gør de jo ikke for sjovt og en løsning på hvordan jeg kommer tilbage til "ver.3001.1" de sage jeg ville høre fra dem på mail, men har ikke hørt en skid fra dem Redigeret af Sjakalen - 01-September-2010 kl. 15:58 |
|
![]() |
|
Niller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 193 |
![]() |
Lige for en afklarings skyld. Nogen der ved om der kommer en officiel firmware (ikke beta) til WD TV live med DVD-menu support og podcast support (Mediafly)? /Niels
|
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
![]() |
ifølge wd på et wd forum gør der ikke
Theilo
|
|
![]() |
|
Sjakalen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2007 Sted: Denmark, KBH Status: Offline Point: 24 |
![]() |
Fandt den firmware 1.03.38 på depositfiles.com men stadig var der nogle af mine film som ikke virker. så på med 1.02.21 igen. men synes sq det er totalt latterligt at os med WD TV Live ikke skal ha mulighed for at opdater vores box. så vi også kan få dvd-menu og det der Mediafly. sq ringet service
|
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
![]() |
sikker på at filmene ikke er img filer istedet for iso filer?
Theilo
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeps de er i ISO og virker fint med "1.02.21" men med "1.03.38" virker de ikke. sq lidt trist, har ikke været alle 150 film igemmen. men har da fundet en 10-15 stykker der ikke virker overhovedet... et par stykker køre dog i det lille vindue
|
|
![]() |
|
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
![]() |
Tak for jeres svar. Dune HD Max er en prisklasse for høj i forhold til det, jeg kigger ot. efter. Men tak for info. WD TV Live Plus ser derimod meget, meget interessant ud. Efter en MEGET hurtig screening, ser det ud til, at den ikke har indbygget wifi. Er det korrekt? Det er lidt en forudsætning, idet jeg vil streame trådløst fra min NAS. Har I et par links til grundige reviews til WD TV Live Plus, så jeg kan læse lidt op på det? |
|
![]() |
|
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
![]() |
Nej. Du skal have en wifi-adapter til den, hvis du vil køre trådløst. Se liste her: http://wdc.custhelp.com/cgi-bin/wdc.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=3805#wireless
|
|
Go outside, the graphics are amazing!
|
|
![]() |
|
Kermode ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2008 Status: Offline Point: 221 |
![]() |
Den er der nu. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |