recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - wd tv live - problemer med afspilning...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketwd tv live - problemer med afspilning...

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thomas__H Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 24-Januar-2011
Status: Offline
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Emne: wd tv live - problemer med afspilning...
    Sendt: 02-Marts-2011 kl. 21:00
Hej
Jeg har rippet alle vores film, tegnefilm og serier med DVDFab og AnyDVD. Nogle virker - andre gør ikke helt...

Når jeg har rippet en dvd (film/serie) kan jeg se på min harddisk hvor stor filen er. Fx. fulder Sex and the City Season 1 Disk 1 ca. 7,7gb.
På wd tv live står der også hvor store filerne er - og her står der at samme fil fra samme harddisk kun fylder ca. 3,6gb.
Sammen fil giver problemer ved afspilning. Nøjagtig samme sted i 3. afsnit fryser den billedet. Men kun når jeg afspiller via wd tv live. Der er ingen problemer når jeg afspiller den på min bærbare pc...

Samme problem med flere andre film - de ser ud til at fylde mindre når wd tv live viser hvor store filerne er - men jeg kan se på den eksterne harddisk at de rent faktisk er meget større...

Jeg har også kørt en masse hjemmevideo over - det ligger også som iso-filer - og her er ingen problemer - hverken med afspilning eller fil-størrelser.

WD 2TB ext.harddisk er koblet til min router via usb-indgang og netværkskabel til wd tv live (kører ikke trådløst).

Er der nogen der kender til ovenstående eller har forslag til en løsning... Wacko

Mvh
Thomas
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu