Hej
Jeg har rippet alle vores film, tegnefilm og serier med DVDFab og AnyDVD. Nogle virker - andre gør ikke helt...
Når jeg har rippet en dvd (film/serie) kan jeg se på min harddisk hvor stor filen er. Fx. fulder Sex and the City Season 1 Disk 1 ca. 7,7gb.
På wd tv live står der også hvor store filerne er - og her står der at samme fil fra samme harddisk kun fylder ca. 3,6gb.
Sammen fil giver problemer ved afspilning. Nøjagtig samme sted i 3. afsnit fryser den billedet. Men kun når jeg afspiller via wd tv live. Der er ingen problemer når jeg afspiller den på min bærbare pc...
Samme problem med flere andre film - de ser ud til at fylde mindre når wd tv live viser hvor store filerne er - men jeg kan se på den eksterne harddisk at de rent faktisk er meget større...
Jeg har også kørt en masse hjemmevideo over - det ligger også som iso-filer - og her er ingen problemer - hverken med afspilning eller fil-størrelser.
WD 2TB ext.harddisk er koblet til min router via usb-indgang og netværkskabel til wd tv live (kører ikke trådløst).
Er der nogen der kender til ovenstående eller har forslag til en løsning...

Mvh
Thomas