|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mrmox ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
![]() Sendt: 03-Februar-2011 kl. 17:11 |
Hejsa !
Har en WD TV Live media player med en tilkoblet PackardBell Carbon USB disk på 1 TB.
Når jeg slukker WD TV, så slukker USB disken også.
Men når jeg så kommer forbi efter et par timer, så kører disken igen.
Det er som om den starter på eget initiativ, selvom WD TV'en forbliver slukket.
Hvordan kan man mon forhindre dette ?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Tja, man kan jo koble HDDen fra WDen.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
mrmox ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
![]() |
Troede, at dette var et seriøst forum ...
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7246 |
![]() |
Er det mon nogle live tjenester du har kørrende
Har selv en WD TV uden live og når den er slukket så er usb også slukket. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har desværre ingen ide om, hvad WD TV Live kan finde på, når den er "slukket".
Normalt har jeg ikke forbundet den til nettet.
Det har jeg kun, når jeg overfører materiale til den fra PC'en.
Men jeg vil prøve at checke, om USB disken stadig genstarter, når den er koblet fra WD TV'en.
På den måde kan man udpege den "skyldige".
Skal nok fortælle om resultatet hér.
|
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1229 |
![]() |
Jeg har koblet min wd tv live på netværket og når den er slukket er usb disk også slukket.
Men kommer an på hvad usb disk jeg sætter på(den gamle med ekstern strømforsyning gør ikke, men den nye også med ekstern strømforsyning gør).
Sikker på at usb disken er en af de versioner der selv slukker?
Theilo
|
|
![]() |
|
![]() |
Ved ikke, om PackardBell Carbon disken slukker af sig selv.
Men den slukker ihvertfald, når WD TV'en slukkes.
Desværre genstarter disken af en eller anden grund, som sagt.
Sjovt nok UDEN at der kommer lys den røde lampe på fronten.
Men disken snurrer og den bliver varm, så den ER tændt i en eller anden forstand.
Har nu prøvet at slukke WD TV (og dermed disken) og DEREFTER taget strømmen fra WD TV'en.
Så ser det ud til, at disken holder sig slukket.
Der er altså begrundet mistanke om, at det er WD TV'en, der trigger disken til starte.
Kan ikke se i WD TV'ens opsætning, om der kan ændres noget ved dette.
Nogen, der ved mere ?
|
|
![]() |
|
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
![]() |
Du kunne eventuelt prøve at kontakte Western Digital og høre om det er noget de kender til? De har også selv et forum - det kunne være du kunne hente hjælp der: http://community.wdc.com/t5/WD-TV-Live-Live-Plus-Media/ct-p/wdtvlive
|
|
![]() |
|
![]() |
[QUOTE=SoundWave]Du kunne eventuelt prøve at kontakte Western Digital og høre om det er noget de kender til? De har også selv et forum - det kunne være du kunne hente hjælp der: http://community.wdc.com/t5/WD-TV-Live-Live-Plus-Media/ct-p/wdtvlive[/QUOTE]
Tak for tippet, SoundWave.
Jeg kigger lidt rundt på wdc forum'et, først.
Kommer tilbage her igen, hvis jeg finder "noget".
|
|
![]() |
|
chrek ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 66 |
![]() |
er der nogen der ved hvordan man ser film fra sin wdtvlive over usb skal iso' filerne ligge i en special mappe eller ????
|
|
Sonos 1 X ZP90
Sonos 1 x ZP100 Sonos 1 X Connect Sonos 1 x Playbar 2 x Sonos Play 5 synology ds411 WD TV Live plus |
|
![]() |
|
chrek ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 66 |
![]() |
min disk er ntfs gør det nogen forskel ??? |
|
Sonos 1 X ZP90
Sonos 1 x ZP100 Sonos 1 X Connect Sonos 1 x Playbar 2 x Sonos Play 5 synology ds411 WD TV Live plus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |