|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sebste ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-December-2010 Status: Offline Point: 6 |
![]() Sendt: 27-December-2010 kl. 09:58 |
Jeg har liget købt en wd tv live, og en eksternhard disk fra wd på 2t. Men jeg kan ikke få ed tv live til at finde hardisken, derfor søgte jeg rundt på nette og fandt dette link, http://forum.recorder.dk/forum_posts.asp?TID=80719&PID=818264&title=wd-hd-tv-live-kan-ikke-finde-harddisken
som jeg fulgte, dette virkede og min wd tv live fandt nu min hardisk. nu er problemet at den ikke vil afspille mine film jeg har til at ligge på hardisken. Den bliver ved med at loade, alstå sådan en blå cirkel der køre rund.
er der nogen her inde der har en løsning på problemet ?
På forhånd tak.
|
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
![]() |
Har du hentet sidste nye firmware til wd tv live.
Det er ikke sikkert at den firmware der er på, er klar til 2tb og slet ikke en ældre firmware.
Jeg har en 2tb wd usb disk og kører fint her.
Evt skal den også formateres til ntsf, hvis den er i fat32(kan ikke lige huske hvad den var i) Theilo
|
|
![]() |
|
sebste ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-December-2010 Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Det virkede sku heller ikke, hardisken er allerede ntsf.
Efter jeg opdaterede til version 1.04.10_v kunne den slet ikke finde harddisken igen.
Andre der har et bud på en løsning ?
|
|
![]() |
|
MrCandy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2010 Status: Offline Point: 59 |
![]() |
Er din HDD fyldt??? |
|
![]() |
|
![]() |
nej der er kun 700 gb på den
|
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
![]() |
har du prøvet på begge usb porte?? hvor lang tid har du prøvet at lade den stå og loade?
Alt efter hvordan du har lavet din mappestruktur kan det godt tage noget tid.
Theilo
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja har prøvet begge usb porte, den har stået i ca 3 timer, burde det ikke være nok ? ellers hvordan skal jeg lave min mappestruktur for at det loader hurtigst muligt?
|
|
![]() |
|
![]() |
jo det burde være rigeligt
prøv at koble din harddisk til en pc og slette wd system mappen på usb disken, og så prøv igen.
jeg har en mappe med dvd og undermapper med hver film med cover inde i hver mappe, om det er den rigitge (hurtige måde) aner jeg ikke. (jeg har så også kun 300gb på en harddisk)
Theilo
|
|
![]() |
|
![]() |
det virker sku heller ikke.
jeg har også en hardisk på 320 gb og den går fint i. er mærkeligt.
|
|
![]() |
|
fishytank ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
![]() |
Jeg har haft samme problem med den ikke vil afspille. Det tog bare et par gange stroemmen ud, vente lidt og boote op igen. Ved mig var det en korrupt .mkv fil der var skyld i miseren.
|
|
![]() |
|
![]() |
okay men ser ikke ud til at virke, har tjekket alle mine mkv filer og lign
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |