|
WD TV Live VUDU og hulu+ |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Klitgaard10 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2011 Status: Offline Point: 29 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Marts-2012 kl. 16:27 |
Hej jeg går og ser lidt på en WD TV live, men jeg kan ikke helt finde ud af, om det er nødvendigt at købe den amerikanske udgave for at få adgang (i menuen) til VUDU og HULU+. Er der nogen herinde på recordere.dk, der har erfaring med dette? Jeg regner med at bruge unblock-us.com til at åbne for adgangen til de to streaming services.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12465 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal lige være klar over, at det godt kan være ret indviklet at få adgang til Vudu og Hulu Plus.
|
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon |
|
![]() |
|
Klitgaard10 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2011 Status: Offline Point: 29 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja det er rigtigt, men har fået oprettet vudu og hulu plus skulle man kunne oprette med et specielt gavekort :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |