recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WD TV Live
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWD TV Live

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bongo50000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Hjoerring
Status: Offline
Point: 123
Direkte link til dette indlæg Emne: WD TV Live
    Sendt: 05-December-2011 kl. 14:07
Hej
Har lige fået sådan en fætter, men den er ved at drive mig til vanvid, håber der en der kan hjælpe, har det hele liggende på en readynas Duo i mappe med film, musikvideoer, og andre mapper, kan nok se det på WD, men i en stor pærevælling, og hvordan for man det i mapper med film og musikvideoer osv, er der en der kan skære det ud i pap for mig

Kan man ikke bare gå ind og vælge den mappe med f.eks film, men vil se, synes det hele er lidt besværligt

Skal de ligge i nogle bestemte mapper

Redigeret af Bongo50000 - 05-December-2011 kl. 15:52
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2011 kl. 16:14
Har nu fjerne alle mine musikvideoer, og kan nu se at jeg mangle en masse film, hvor er i ???
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2011 kl. 19:43
Fik lidt mere liv i den, istedet for at gå ind på min NAS, tog jeg den der hedder Network Share, tror jeg nok den hed, og loggede in anonymt, så kom jeg ind :-)
Nu skal jeg bare have fundet ud af og få mine mapper med diverse indhold rykket indhold ud i roden, så der kun er film under film og billeder under pictures, OSV,  spændende... 
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Point: 1229
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2011 kl. 20:16
Kan du ikke bare gøre det via stifinder?

Finde dit netværksdrev og sortere/oprette mapper og derefter flytte rundt på det, på netværksdrevet.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu