|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jmbaker ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 10-Januar-2010 kl. 11:58 |
Har købt mig en WD TV Live, men den kan ikke se min externhardisk!. Nogen kender en løsning på det?
Skrærmen viser kun WD logo på skærmen.
|
|
![]() |
|
nightbird ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 115 |
![]() |
Er jeg den eneste der har problemer med at logge ind på YouTube? Hver eneste gang jeg forsøger går den ned og genstarter.
|
|
/Ole
|
|
![]() |
|
nilzzun ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-December-2009 Sted: danmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
youtube virker fint ved mig
|
|
![]() |
|
nightbird ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 115 |
![]() |
Også hvis du logger ind på din egen konto?
|
|
/Ole
|
|
![]() |
|
MadMouseDK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 156 |
![]() |
Min crasher og genstarter hvis jeg logger ind med min egen konto, også
selvom jeg lige har updatet til den nyeste firmware :-( |
|
![]() |
|
![]() |
Det er fuldstændig det samme der sker for mig.
|
|
/Ole
|
|
![]() |
|
MadMouseDK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 156 |
![]() |
Ja, det er en skam, og jeg forstår ikke hvorfor de ikke har løst det endnu.
Jeg havde ellers tilmeldt mig en rigtig god HD Movie Trailer subscription... |
|
![]() |
|
nilzzun ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-December-2009 Sted: danmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
undskyld ventetiden men min kører fint på youtube også når jeg er på egen konto
|
|
![]() |
|
kristoffervn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2010 Status: Offline Point: 77 |
![]() |
link
Her står hvad grunden til i har problemer med youtube kan være. Redigeret af kristoffervn - 12-Januar-2010 kl. 22:46 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |