recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WDTV LIVE - DTS udfald ved MKV/TS filer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWDTV LIVE - DTS udfald ved MKV/TS filer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
soren_b Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 501
Direkte link til dette indlæg Emne: WDTV LIVE - DTS udfald ved MKV/TS filer
    Sendt: 26-November-2009 kl. 21:39
Hej Alle

Jeg er den næsten lykkelige ejer af den nye WDTV live. Jeg har koblet den op via hdmi til mit tv. Lyden har jeg trukket ud fra tvet via phonp kabel.

Mit problem er at stort set alle TS og MKV filer falder ud i lyden ca. hvert 10 sekund. Problemet er når filen indeholder DTS. De MKV jeg afspiller er typisk i 720P og 1080P hvis det hjælper på opklaringenEmbarrassed Filerne køre fra et share på min win 7 via 100 mbit kablet netværk. DVD fungere fint uden problemer. Billedet fra MKV filen køre også glat igennem. Jeg har installeret den nyeste officielle firmware.

Er der nogen som oplever det samme problem? Evt. er der nogen som har en løsning?

Alle forslag modtaes gerneClap - Jeg har søgt via google i ca. 2 timer uden held.

Håber at nogen kan hjælpe så jeg kan udnytte boksen rigtigtBig smile

På forhånd mange tag for de forhåbentligt mange ide'rClap

M.v.h.

Søren Bundgaard
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2009 kl. 09:28
prøv at sætte din windows7 pc direkte til WDTV altså udenom router og andre switche som kan skabe konflikt på forbindelsen.

billed kan i flere tilfælde godt se ok ud selvom lyden ikke leveres i den krævede hastighed så derfor kan den falde ud.
Et andet problem er også om filerne er re-encoded af dig selv? eller?

er lyd udgang på din wdtv sat til DIGITAL eller STEREO? kører du digital så er det dit TV som dekoder DTS lyden og så er problemet der.

Til top
soren_b Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Point: 501
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2009 kl. 11:11

Hej

Lydudgangen er sat til stereo da det køre ud i stereo via en normal forstærker.
Jeg fik en ide lige inden jeg gik i seng i går - Factory reset: Det hjalp så nu hakker TS og mpg filer kun i lyden. MKV køre fejlfrit.

Filerne er for øvrigt downloaded via eks. bittorentEmbarrassed

Så nu tror jeg bare at jeg ender med at konv. alt til MKV. Er der nogen som kender en kod gratis konverter som virker fra TS og Mpg til mkV?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu