recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WDTV Live hakker - erstatning herfor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

WDTV Live hakker - erstatning herfor

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: WDTV Live hakker - erstatning herfor
    Sendt: 07-September-2014 kl. 12:44
Hej

Jeg har købt en WDTV Live (WDBGXT0000NBK-EESN) brugt som erstatning for min Popcorn Hour C-200. Min PCH har et problem med at holde liv i hdmi-signalet gennem en hdmi-receiver og nægter i øvrigt at køre på et 1Gbit netværk. Jeg var overbevist om, at når WDTV Live var så populær, måtte den helt sikkert være super.

Men ak og ve. For det første er den meget langsom i forhold til PCH med YAMJ, men hvad værre er så hakker billedet ind i mellem.

Hvilke alternativer findes der derude? Jeg kan gå tilbage til en ny PCH, men prisforskellen fra 600 kr. til plus 2k synes jeg er lidt voldsom. Desuden er det et tveægget sværd at købe nyt, det er sjovt nok at få nyt, men det er ALTID med nye udfordringer... (Gid alting var som apple, man ved hvad de ikke kan, tilgengæld virker alt det andet tip-top! Tongue)

Mvh Peter


Redigeret af hunt - 07-September-2014 kl. 16:07
Til top
teleplus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér teleplus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2014 kl. 12:51
2. generation af WDTV Live med WDLXTV - har stadig ikke fundet en media fil den ikke vil afspille (alle mine filer er MKV - ingen BD ISO her). En brugt WD TV Live findes til 250.- YAMJ klares med Moviesheets - ingen automatisk process - kræver manuel opsætning med ThumbGen software..
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2014 kl. 13:01
Oprindeligt skrevet af teleplus teleplus skrev:

2. generation af WDTV Live med WDLXTV - har stadig ikke fundet en media fil den ikke vil afspille (alle mine filer er MKV - ingen BD ISO her). En brugt WD TV Live findes til 250.- YAMJ klares med Moviesheets - ingen automatisk process - kræver manuel opsætning med ThumbGen software..

Jeg har såmænd heller ikke fundet noget, den ikke vil afspille, ingen af dens funktioner er bare lige så gode som PCH'ens og, som beskrevet, hakker den en lille smule, men jeg orker ikke at tage detektivhatten på og finde ud af, hvorfor noget hakker og andet ikke...

Måske var jeg heller ikke helt præcis i mit spørgsmål: jeg vil ikke bruge mere tid på fejlfinding af WDTV, men have en anden enhed - så hvad er skidt, og hvad er kanel?


Redigeret af hunt - 07-September-2014 kl. 13:18
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 20-April-2006
Status: Offline
Point: 2601
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 31 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2014 kl. 15:06
www.mede8er.eu

Jeg hat haft mange mærker, men mede8er's X3D serie er det bedste jeg har haft. Desuden har de en super support og lytter til brugerne når der skal laves firmware.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu