recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WDTV Live - HDMI Fuckup?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

WDTV Live - HDMI Fuckup?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2012 kl. 23:04
Ja til alle 4... og ja kablet "hænger frit"

første tanke var nemlig at det var HDMI kablet, men det har jeg fået fastslået at det IKKE er, på nær lige det HDMI kabel der køre fra receiver til TV, har jeg prøvet med SAMTLIGE (5-6) HDMI kabler jeg har i huset, samme fejl opstår uanset kabel, ergo kan det IKKE være kablet! da jeg så tjekkede om det var fordi kablet ikke var ordenligt fastgjort, og prøvede at trykke det ordenligt ind, så var det nemlig det viste sig at ligne noget der minder mest om en løs forbindelse i HDMI stikket i WDTV'en, det man bevære kablet et par mm er nok til at skærmen flimre, slår fra eller lign. nøjagtig som sådan noget normalt gør med løse forbindelser..

har gerne ville teste med TOSlink kabel for at se om det ændre på noget, men det har desværre ikke været muligt. :s
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Point: 1489
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2012 kl. 02:25
Nu kan TOSlink jo kun overføre lyd, så kan ikke se, hvad du ville få ud af det???
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2012 kl. 11:38
jeg kan teste om lyden stadig falder ud når man ser noget serie eller lign. eller om det kun sker via HDMI kablet! - for det sjove er, der sker sjovt nok intet med billed delen, på nær de gange hvor den har lavet lyserød skærm.
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu