recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WDTV Live og Nas - Trådløst og ISO
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWDTV Live og Nas - Trådløst og ISO

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Wonderl@nd Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 169
Direkte link til dette indlæg Emne: WDTV Live og Nas - Trådløst og ISO
    Sendt: 14-Februar-2011 kl. 19:47
Hej boyser
Jeg har noget af et hyr med min WDTV Live. Jeg har koblet den til en billig iomega nas jeg fået gratis og jeg kan sq' ikke få lortet til at virke efter hensigten.

1. Såfremt jeg kobler op via media server kan jeg ikke se nogle iso filer - Jeg kan heller ikke se nogle billeder. Har mapper på nas'en med folder.jpg i hver mappe. Alt hvad jeg afspiller køre derimod lige efter bogen - fuldstændigt uden problemer. -Men det irreterer mig at jeg ikke kan afspille iso filer og se thumbnails

2. Kører jeg igennem networkshares kan jeg se alle filer og alle thumbnails. Dog hakker alle filerne som en i helvede når jeg spiller dem herigennem.

Nogen der har en ide om hvordan jeg kan få alt til at kører igennem media server eller få det til at køre uden hakkeri igennem network shares ?

På forhånd takker
Michael
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Point: 1226
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2011 kl. 05:34
1. Er DLNA koblet til via Nas.
Media share er ikke kombatibel med iso filer, og mener kun det er video mappen der kan afspilles fra.

2 Hvor store er iso filerne? og virker de fra en usb disk?
Har ikke rodet med en iomega, så kender ikke dens performance

Theilo
Til top
Wonderl@nd Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2011 kl. 14:46
Hej Theilo,

JA, DLNA er koblet til på nas'en.

ISO filerne kører uden probs via usb harddisd - Der kan jeg afspille alt. Filer er omkring 4,5 Giga.

Men sjovt at isofilerne kører fint over network shares, men at alle andre formater hakker over network shares !!!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu