|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() Sendt: 14-Oktober-2010 kl. 21:15 |
Har ikke længe opdateret WDTV Live og ser at der cirkulerer en masse 1.03.x (seneste 1.03.42), men jeg har en aften prøvet 7 af de der releases, og ingen af dem virker på HDMI udgangen.
Er der andre som har prøvet de beta fw's? og har erfaret det samme eller kender løsningen? og jo, jeg tilsluttede Composite porten og så kunne jeg navigere og sætte HDMI men stadig intet på udgangen. Endte med at vende tilbage til den gamle seneste opdatering som HDMI virker fint på. Forstår ikke hvor 7 forskellige beta, alle har præcis samme problemer? er WDTV hdmi udgangen virkelig ændret så meget så LG skærme ikke er understøttet mere? eller? fandt lige link til seneste public beta testing: 1.03.42 hos wdc.com . Kan være mit spørgsmål egentlig er fixed her, for de skriver HDMI er ændret nu :-) Redigeret af pendec - 14-Oktober-2010 kl. 21:47 |
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
jeg har en LG skærm og køre fint med WDt TV Live HDMI ud
Har du prøvet at pille alle ledninger fra, geboote osv.?
|
|
![]() |
|
finnbrodersen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 152 |
![]() |
hej
hvor finder du de beta firmwares ?
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
fandt info på wdtv forum på wdc.com
|
|
![]() |
|
Kermode ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2008 Status: Offline Point: 221 |
![]() |
Når der er nogle prerelease dukker de op her http://www.wdc.com/wdtvlive%5Flimitedpublicbetarelease/
Som regl kun i kort tid, fordi de ikke vil have at betaer med mange fejl bliver brugt for meget. Og der er fejl som regl |
|
![]() |
|
![]() |
Man kan altid finde seneste beta på
http://download.wdc.com/wdtv/wdtvlive_1.03.42_V.zip hvor man bare ændre 42_V til f.eks 41_V hvis man vil prøve en tidligere beta, evt. kan 43_v nok findes på samme måde snart :-) |
|
![]() |
|
andromedia ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 74 |
![]() |
Der mange som har problemer med HDMI i de nye beta udgaver. Se bare den officielle tråd hos WD:
http://community.wdc.com/t5/Firmware/WD-TV-Live-Limited-Public-Beta-Version-1-03-42-10-11-10/td-p/65238 Jeg er ikke helt klar over hvad de har gjort. Det virkede jo fint frem til v1-02-21. |
|
![]() |
|
![]() |
man kunne jo håbe deres mål var support for 120hz, så man kan køre 3D på sin wdtv live, og derfor giver den hdmi problemer nu.. men ok, 720p 3D virker jo, så jeg tror ikke de jagter 1080p 3D. |
|
![]() |
|
Kermode ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2008 Status: Offline Point: 221 |
![]() |
Det var noget med at sdk'et til hardwaren blev ændret af chip producenterne. Og man har tydligvis haft svært ved at finde ud af upgraden. Men det er nok også fordi de ikke bruger særligt meget kraft på at arbejde på sagen, de vil hellere lave nye maskiner du skal købe. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |