|
WDTV Live Streaming - Slut med US Netflix? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Toadvine ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-September-2012 Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-September-2012 kl. 10:05 |
Efter at have kørt en måneds tid med US Netflix på min WDTV fik jeg pludselig en "Unable to connect" fejl i går.
Jeg benytter tunlr.net DNS både på min WDTV og min PC og på PC'en har der ingen problemer været med at tilgå Netflix (heller ikke i går). Så jeg rodede lidt med WDTV'en. Skiftede DNS, genstartede router, genstartede modem, satte stikket direkte i modem, opgraderede firmware, downgradede firmware. Intet virkede, bare den samme "Unable to connect" og en error ui-201. Jeg skriver her fordi jeg ikke har fundet andre med samme fejl (og heller ingen løsning) ved at google problemet, og jeg tænkte der sikkert var et par herinde der også benytter WDTV til amerikansk Netflix. Er der andre der pludselig har mistet Netflix? Eller nogen der ved hvad der kan være galt? |
|
![]() |
|
Toadvine ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-September-2012 Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
100 views og ingen der kører Netflix på deres WDTV?
|
|
![]() |
|
akafester ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2011 Sted: Farum Status: Offline Point: 29 |
Jeg har en WDTV Live med amerikansk netflix.
Det kørte fint her i morges. Jeg bruger unblock-us.com
Jeg er på job lige nu men kan tjekke når jeg kommer hjem. |
|
TX-P55VT60 - 2xPS3 - PS4 - Onkyo TX-NR 515 - Synology DS415+ - AppleTV 4 - iPhone 6S
|
|
![]() |
|
Virkede det stadig? Og hvilken firmware version kører du med?
På forhånd tak ![]() |
|
![]() |
|
Jeg købte unblock-us adgang og nu virker det! Lidt underligt at tunlr der ellers virker på min PC ikke virker på boksen. Troede jeg kunne spare $5/mnd men nu er jeg bare glad for at have Netflix igen :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |